یک مبارز بحرینی خبرداد :

شکنجه نوجوان 15 ساله بحرینی در دادستانی

شکنجه  نوجوان 15 ساله بحرینی در دادستانی
پنج‌شنبه 11 خرداد 1391 - 16:47

العالم، بيروت - يكي از رهبران جريان عمل اسلامي بحرين از شکنجه و تجاوز به نوجوان 15 ساله بحريني در دادستاني اين کشور خبر داد و گفت: بحرين گورستان حقوق بشر است.

"جعفر العلوي" روز پنجشنبه درمصاحبه با شبكه خبري العالم، گفت: شب گذشته محمد سلمان نوجوان 15  ساله بحرینی به همراه پدرش حسن سلمان از ساکنان منطقه بنی جمره بازداشت و به دادستانی اعزام شدند که در آنجا این نوجوان را  به طرز فجيعي شكنجه کرده و مورد تجاوز قرار دادند.

عضو ارشد جريان عمل اسلامي بحرين، گفت: هدي الشاعر وكيل وی خواستار انتقال این نوجوان به بيمارستان در نتيجه شكنجه و تجاوز شده است.

العلوي، ادامه داد: مسئولان بحريني مي گويند كه به حقوق بشر احترام گذاشته و به توصيه هاي گزارش بسيوني عمل كرده اند؛ اما مي توان گفت كه آنان بعد از صدور گزارش بسيوني تجاوزات و جنايات فجيعي را كه به مراتب از تجاوزات قبلي فجيع تر بود، مرتكب شدند.

عضو ارشد جريان عمل اسلامي بحرين، گفت: تجاوز تنها يك نمونه از جنايات نيروهاي رژيم آل خليفه است و آنان همچنان به بازداشت شخصيت ها و مسئولان مخالف و شهروندان بحريني ادامه مي دهند، اما طرف هاي بين المللي اين وضعيت را ناديده مي گيرند و بر آنچه در سوريه مي گذرد، اشك مي ريزند.

العلوي شكنجه زندانيان در بحرين را اقدامي گسترده و همه روزه دانست و گفت: همه روزه گزارش هايي در اين باره صادر مي شود و به عنوان نمونه يك زنداني به نام جعفر سلمان زیر شکنجه چشمانش را از دست داده و به بيمارستان السلمانيه منتقل شده است و همه اين موارد نشان دهنده تبدیل بحرین به گورستان حقوق بشر است.

وي افزود: نيروهاي رژيم  مساجد را تخريب كرده و تصميم به بازسازي ندارند و كساني را كه درصدد ساخت مساجد باشند، بازداشت مي كنند؛ در این حال چگونه مي توان ادعا کرد كه رژیم خواهان گفتگو است ؟

العلوي درپايان تاكيد كرد: به صراحت اعلام مي كنيم كه ما از خواسته هايمان نخواهيم گذشت و  مطالباتمان را محقق خواهیم کرد.

31-15:04

پربیننده ترین خبرها