مردم سوریه درمقابل متجاوزان می ایستند

مردم سوریه درمقابل متجاوزان می ایستند
شنبه 13 خرداد 1391 - 12:11

دمشق(العالم)- نماينده پارلمان سوريه گفت، مردم اين کشور با هر گونه تجاوزي مقابله مي کنند و دشمنان در صورت حمله به سوريه بي ترديد با پاسخ بسيار كوبنده اي مواجه خواهند شد.

"شريف شحاده"روز شنبه در گفت وگو با شبكه العالم اظهار داشت: سوريه به كسی اجازه تجاوز نمی دهد و هرگز در برابر تجاوز دشمنان سکوت نخواهد كرد.

وی افزود: كسی که از كشورش دفاع نكند لياقت و حق زندگي در آن كشور را ندارد .

شحاده خاطرنشان کرد: سوريه مي تواند با تروريست ها مقابله كند؛ اما برای فراهم كردن زمينه به نتيجه رسيدن طرح كوفي عنان از اقدام در اين زمينه خودداري كرده است.

وی اظهار داشت؛ علت تصور اشتباه برخي درباره مواضع سوريه و ضعيف دانستن آن، بي اطلاعي آنها از ميزان قدرت سوريه است.

اين نماينده پارلمان سوريه با اشاره به مواضع ننگين سازمان ملل در برابر جنايت های رژيم صهيونيستي در جنين، قانا، صبرا و شتيلا گفت: امروز هم مردم الحوله بر اثر جنايت آمريكا، تركيه، قطر و عربستان به دلیل تسلیح گروه هاي تروريستی، کشته می شوند.

وی افزود: از آنجا که  این گروه ها در خاك تركيه، مستقر هستند ،مسئولیت این کشور در قبال این جنایت ها سنگین تر از سایر کشورها است.

شحاده با اشاره به اينكه كوفي عنان فرستاده سازمان ملل به خوبي مي داند گروه هاي مسلح در سوريه عليه نظام و مردم فعاليت مي كنند و از سوي برخي كشورها حمايت می شوند، گفت: راه حل بحران سوريه داخلي و از طريق مذاكره مستقيم همه طرف ها است.

وی خاطرنشان کرد: بنابراین هر كس از بيگانگان كمك بگيرد حق شركت در گفت وگوها را ندارد.

 

tt-1-23:46



دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها