مهره مبارک مردم مصر را فریب می دهد

مهره مبارک مردم مصر را فریب می دهد
دوشنبه 15 خرداد 1391 - 17:25

قاهره (العالم)- فعال سياسي و حقوقي مصري، درباره تلاشهاي "احمد شفيق" مهره "حسني مبارک" در انتخابات رياست جمهوري براي فريب افکار عمومي و تغيير آرا به نفع خود هشدار داد.

"محمود عرفه" روز دوشنبه در گفت وگو با شبكه خبري العالم اظهار داشت: چند تن از سران رژیم مبارک كه اخیرا از سوي دادگاه تبرئه شده اند، بی شک به دنبال تغيير روند سياسي كشور خواهند بود، و وضعيت كشور را به سوي كودتا عليه انقلاب سوق خواهند داد.

وي خاطرنشان کرد: احمد شفيق نامزد انتخابات رياست جمهوري نماينده ضد انقلاب است، و عناصری را در رسانه ها، پليس، و باندهای مسلح در اختیار دارد که مهره های باقیمانده رژیم سابق هستند؛  آنها در مرحله دوم انتخابات از شفیق حمايت مي كنند.

عرفه تأکید کرد: در مرحله اول انتخابات آرای محمد مرسي نامزد انقلابيون، با آراي احمد شفيق، مهره رژیم مبارک تقريبا برابر بود؛ و علت این امر برخورداري شفيق از رسانه های گمراه كننده و باندهای مسلح بود كه وي را قوي تر نشان دادند.

این فعال سیاسی گفت: احمد شفيق از رسانه براي انحراف افكار عمومي و آراي مردم عليه انقلاب استفاده، و تلاش مي كند تا به اين وسيله انقلاب را به شكست بكشاند.

وی هشدار داد: رسانه هاي وابسته به شفیق اهداف و اقدامات ضد انقلابي وي را به عنوان انقلابي معرفي مي كنند تا بدين وسيله رأي دهندگان را فريب دهند.

 

tt-4-16:1



دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها