ترفند رژیم بحرین برای گفتگو با مخالفان

ترفند رژیم بحرین برای گفتگو با مخالفان
سه شنبه 16 خرداد 1391 - 13:08

عضو ارشد جمعيت عمل اسلامي بحرين، با اشاره به تلاش رژيم حاکم براي منحل کردن سازمان‌هاي مدني در اين کشور، تاکيد کرد ترفند رژيم براي وادار کردن سازمان‌هاي مدني به گفت و گو اين است که اعضاي اين سازمان ها را محاکمه مي‌کند.

هشام الصباغ روز سه شنبه در گفت‌و‌گو با شبکه خبری العالم گفت بحرین دوره‌ای را که در آن سرکوبگری شدید، تخریب مساجد و قتل بی‌گناهان وجود داشت سپری کرده و وارد مرحله انحلال سازمان‌های جامعه مدنی شده است. رژیم تلاش می‌کند به منظور گرفتن امتیازهای سیاسی جمعیت عمل اسلامی را تحت فشار قرار دهد.

وی تصریح کرد رژیم اعضای جمعیت عمل اسلامی را به علت بیان اظهارنظرهای سیاسی و امور مربوط به کسب مجوز برای فعالیت‌های مختلف محاکمه می‌کند. کاملاً هویداست که رژیم اهداف خبیثانه‌ای از این اتهام‌ها و محاکمه‌ها دنبال می‌کند و در این باره مدعی اجرای قانون اساسی است.

الصباغ با اشاره به استبداد رژیم حاکم و تصمیم‌های آن برای جلوگیری از آزادی‌های مشروع در جامعه خاظرنشان کرد رژیم از قوانین به عنوان ابزاری برای جلوگیری کردن از آزادی‌ها استفاده می‌کند و رهبران مردم را در زندان‌ها محبوس کرده است.

وی درباره ادعای رژیم حاکم بحرین مبتنی بر آماده بودن برای مذاکره با مخالفان و معترضان گفت رژیم در حالی چنین ادعایی مطرح می‌کند که همه رهبران گروه‌های سیاسی در زندان به سر می‌برند. زمانی که رهبران مردم در زندان هستند امکان مذاکره وجود ندارد.

عضو ارشد جمعیت عمل اسلامی بحرین درباره احتمال تصمیم رژیم حاکم این کشور برای منحل اعلام کردن جمعیت عمل اسلامی تصریح کرد بعید است رژیم چنین تصمیمی بگیرد زیرا هدف رژیم از محاکمه اعضای این جمعیت، که ۱۹ این ماه (ژوئن) محاکمه خواهند شد، این است که آن‌ها را به مذاکره مجبور کند.

Fz-۶-۱۵: ۱۵



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها