عضو جمعیت وفاق بحرین:

ملت بحرین خواهان دمکراسی‌اند

ملت بحرین خواهان دمکراسی‌اند
چهارشنبه 17 خرداد 1391 - 13:48

عضو دبيرخانه جمعيت وفاق بحرين، با بيان اينکه درباره هر طرحي درباره اتحاد بين عربستان و بحرين بايد به نظر مردم رجوع کرد، گفت ملت بحرين خواهان دمکراسي هستند.

«مجید میلاد» روز چهارشنبه در گفت‌و‌گو با شبکه خبری العالم از منامه درباره طرح عربستان سعودی برای ملحق کردن بحرین به خاکش تصریح کرد عربستان و بحرین قبل از هر چیز باید به اجرای اصلاحات واقعی بپردازند. ملت بحرین از یک قرن پیش تاکنون خواستار دموکراسی و دولت منتخب هستند که از آن محروم‌اند.

وی گفت مسئله موسوم به اتحاد بین عربستان با بحرین بدون هیچ مقدمه‌ای و به صورت ناگهانی در نشست شورای همکاری خلیج فارس مطرح شد. لازم است نظر مردم بحرین در این باره مورد توجه قرار گیرد. بنابراین، عملی شدن چنین طرحی به برگزاری همه پرسی در بحرین مشروط است.

میلاد درباره علت تلاش عربستان در این باره گفت ایده ناگهانی تبدیل شدن شورای همکاری خلیج فارس به اتحادیه‌ ایده و طرحی است که هدف از آن مقابله با ایران است.

عضو دبیرخانه جمعیت وفاق بحرین درباره موضوع گفت‌و‌گوی مخالفان با رژیم آل خلیفه نیز تصریح کرد: مخالفان ایده گفت‌و‌گو را از سال ۲۰۰۲ و حتی قبل از آن مطرح کردند، اما این رژیم آن را نپذیرفت زیرا در ادعای خود درباره گفت‌و‌گو صادق نیست.

 وی تاکید کرد ما با اقدامات رژیم در سرکوب کردن معترضان صلح جو، شکنجه زندانیان به شکل‌های مختلف، جلوگیری از فعالیت گروه‌های سیاسی مخالف، منهدم کردن مساجد، جلوگیری از آزادی بیان و بازرسی‌های شبانه مخالف هستیم.



پربیننده ترین خبرها