تنها نامزدی که در مصر به سوی او کفش پرتاب شد

تنها نامزدی که در مصر به سوی او کفش پرتاب شد
شنبه 20 خرداد 1391 - 11:48

العالم،قاهرة - عضو دفترسياسي حزب "عمل" مصر با بيان اينکه "احمد شفيق" تنها نامزدي است که مردم پاي صندوق رأي به سوي او کفش پرتاب کردند اظهار داشت، سيل دروغ هاي شفيق در كنفرانس مطبوعاتي، بيانگر تنگ تر شدن حلقه محاصره براي وي و حاميانش است.

"محمد البيومي" روز شنبه در گفت وگو با شبكه العالم، اظهار داشت: دروغ بزرگ شفيق اين است كه گفته اخوان المسلمين جزيره سينا را از دست خواهد داد؛ اما چه كسي سينا را تقسيم كرد؟ .. این رژيم مبارک بود که جزيره سينا را تقسيم كرد و تسليم خواسته هاي دشمن صهیونیستی شد.

وی افزود: وعده رفاه اقتصادي براي مردم مصر دروغ ديگر شفيق است؛ شفیق براي چندين دهه بالاترين پستها را در دوره مبارك داشته، و  این درحالی است که آن دوره جز فقر و  نابساماني اقتصادي، نتیجه ای براي مردم نداشت.

البيومي خاطرنشان كرد: طرفداران شفيق و افراد بازمانده رژيم مبارک دیکتاتور مخلوع، شايعه پراكني مي كنند كه اخوان المسلمين در صدد تجزیه مصر است؛ آنها تلاش می کنند با فریب افکار عمومی بارديگر قدرت را به چنگ بياورند، و رژيم سابق را بازگردانند.

البیومی دروغ پردازی های شفیق و هوادارانش را بیانگر شكست و ناكامي آنها دانست و گفت: شفيق از ميان 13 نامزد تنها فردي است كه در "الصعيد" و "امبابه" و حتي پای صندوق راي با کفشهای پرتاب شده از سوی مردم مواجه شد.

این فعال سیاسی مصری افزود: من تعجب نخواهم كرد اگر بعدا مطلع شوم شفيق و همدستانش اتاق عمليات اسرائيلي و كارشناسان صهيونيستي در اختیار دارند؛ زيرا شواهد حاکی است که آنها براي پنهان کردن واقعیت ها از مردم، فضاي سياسي كشور را  تيره مي كنند؛ اما حضور مردم در ميادين و اصرار بر تحقق اهداف انقلاب بیانگر هوشياري مردم و تصميم آنها براي مقابله با كساني است كه در صدد دور زدن انقلاب هستند.

البیومی خاطرنشان کرد: گروه هاي انقلابي بايد قوه مجريه را از شوراي نظامي تحويل بگيرند.

20:53.8



پربیننده ترین خبرها