پنهان شدن اسرائیل در زیردریایی هسته ای دلفین

پنهان شدن اسرائیل در زیردریایی هسته ای دلفین
يکشنبه 21 خرداد 1391 - 06:05

به دنبال هشدار مقامات جمهوري اسلامي ايران به هرگونه اقدام تجاوزگرانه رژيم صهيونيستي عليه تاسيسات هسته اي ايران، رسانه هاي اين رژيم همزمان با نشريه آلماني "دير اشپيگل" به بررسي مشخصات و توانمديهاي زيردريايي هسته اي دلفين پرداخته اند.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم، گزارشگر کانال ده تلویزیون رژیم صهیونیستی  گفت: مشاور نظامی رهبر انقلاب اسلامی ایران تهدید کرده است در صورت اقدام اسرائیل برای حمله به تاسیسات هسته ای ایران، تهران نیز بی درنگ اسرائیل را هدف قرار می دهد.

وی افزود: "رهبر انقلاب اسلامی ایران نیز سخنان تهدید آمیزی را علیه اسرائیل ایراد کرد".

 در همین حال تلویزیون صهیونیستی بخشی از اظهارات رهبر معظم انقلاب را پخش کرد. که در آن فرمودند: صهیونیستها در این شرایط از همیشه آسیب پذیرتر هستند. اگر که قدمی کج یا حرکت ناشایسته ای انجام دهند این اقدام آنها مثل صاعقه ای برسرشان فرود می آید.

گزارشگر اسرائیلی، افزود: هفته نامه دیر اشپیگل آلمان اخیرا گزارشی را در خصوص عملکرد زیردریاییها اسرائیلی ساخت آلمان منتشر کرده است.

دیر اشپیگل در این گزارش گفته است: در صورتی که اسرائیل مورد تعرض یکی از همسایگان خود قرار گیرد، تل آویو با با بکار گرفتن زیردریاییهای هسته ای خود کشور مهاجم را با موشکهای اتمی هدف حمله قرار می دهد.

وی با بیان اینکه "این زیردریایی های دلفین اسرائیل قابلیت اعمال 'ضربه دوم' حمله اتمی را دارد" تصریح کرد: بر اساس گزارش دیراشپیگل سه زیردریایی دلفین و سه زیردریایی دیگر که هنوز به اسرائیل تحویل داده نشده ، قادر است مواضع دشمن را با موشکهای مجهز به کلاهک هسته ای کروز هدف قرار دهد.
وی افزود: بر اساس این گزارش، آلمانها بمدت 50 سال از توانمندیهای هسته ای اسرائیل اطلاع دارند.

خبرنگار صهیونیستی با اشاره به ایجاد اختلاف و دو دستگی در محافل سیاسی آلمان در خصوص حمایت اتمی این کشور از اسرائیل گفت: حمایت اتمی آلمان از اسرائیل با مخالفت طیف وسیعی از سیاستمداران آلمانی مواجه شده و برخی مقامات این کشور با حمایت مطلق آلمان از پروژه زیردریاییهای اتمی اسرائیل مخالفند.

 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها