فضا سازی رژیم صهیونیستی علیه برنامه هسته ای ایران

فضا سازی رژیم صهیونیستی علیه برنامه هسته ای ایران
يکشنبه 21 خرداد 1391 - 07:56

رسانه هاي رژيم صهيونيستي در آستانه مذاکرات ايران با 5+1 در موسکو ، با ادعاهايي در صدد ايجاد فضاي منفي عليه برنامه هسته اي صلح آميز ايران برآمدند.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم، گزارشگر کانال ده تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شد، ایران به‌طور زیرکانه آثار مربوط به آزمایش چاشنی بمب هسته ای را در سایت تسلیحاتی پارچین پاکسازی کرده است.

گزارشگر تلویزیونی صهیونیستی افزود: تصاویری که از ماه آوریل تا کنون از ماهواره های جاسوسی دریافت شده است، اقدام ایران را در پاکسازی محدوده آزمایش چاشنی بمب اتمی نمایان می سازد.

این گزارش با هدف فضاسازی علیه جمهوری اسلامی ایران و تایید کردن ادعاهای واهی سازمان های جاسوسی علیه ایران مدعی شد: بررسی این تصاویر نشان می دهد ایرانیها دو ساختمان را در سایت پارچین تخریب کرده و خاک آلاینده به مواد رادیو اکتیو را در محدوده منطقه آزمایش تعویض کردند.

گزارشگر اسرائیلی افزود: ایران خود را برای توافق غریب الوقوع با آژانس بین المللی انرژی اتمی و اعزام بازرسان آژانس به این کشور و مذاکرات آینده با 5+1 آماده می کند.

تلویزیون رژیم صهیونیستی به منظور القاء انگاره های واهی درباره برنامه هسسته ای مسالمت آمیز ایران افزود: متوقف کردن فرایند غنی سازه به میزان 20% و متوقف کردن فعالیتهای هسته ای در نیروگاه قم (فردو) محور مذاکرات هسته ای آینده میان ایران و 5+1 می باشد.

در ادامه تلویزیون رژیم صهیونیستی بخشی از اظهارات محمود احمدی نژاد رئیس جمهور ایران را در این زمینه پخش کرد.



پربیننده ترین خبرها