عضو اخوان المسلمین:

احمد شفیق به شکستش اذعان کند

احمد شفیق به شکستش اذعان کند
دوشنبه 29 خرداد 1391 - 16:26

يکي از رهبران حزب آزادي و عدالت، با بيان اينکه تلاش براي بازگرداندن رژيم سابق هرگز موفق نخواهد شد، تاکيد کرد احمد شفيق بايد شکستش را بپذيرد.

"جمال تاج الدين " روز دوشنبه در گفت و گو با شبكه خبری العالم اظهار داشت بر اساس فرم ها و مدارکی كه رؤساي شعب اخذ رای در اختيار ما قرار داده اند، پيروزي محمد مرسي با اختلاف بيش از 900 راي در مقابل احمد شفيق قطعي شده است.

وي  گفت اکنون در مصر برای نخستین بار رئيس جمهوري با اراده آزاد مردم به پيروزي رسيده است. ما شاهد برآورده شدن يكي از اهداف انقلاب 25 ژانويه درباره پیروزی فردی انقلابی که منعكس كننده خواسته‌های مردم باشد هستیم.

تاج الدين تصریح کرد ما روند انتخابات و نتایج آن را از طريق قانوني پي گيري مي كنيم. اطلاعات و اسنادي كه در اختيار نمايندگان محمد مرسي و حزب آزادي و عدالت قرار گرفت سبب شد تا ستاد انتخاباتي مرسي  نتيجه انتخابات را اعلام كند. از این رو، ادعاهاي ستاد انتخاباتي احمد شفيق در خصوص پيروزي وي  بي پايه و اساس است.

وي گفت ما تاكيد مي كنيم كه نتايج انتخابات قطعي شده است واحمد شفيق بايد به شكست خود در رقابت انتخاباتي اذعان كند و نتيجه را بپذيرد زيرا اين نتايج منعكس كننده اراده مردم است.

عضو حزب آزادي و عدالت درباره تلاش باقیمانده‌های رژیم گذشته برای احیاء رژیم گذشته گفت ضد انقلاب نمي تواند بقاياي رژيم سابق را به عرصه بازگرداند. تلاش براي بازگرداندن رژيم سابق هرگز موفق نخواهد شد.

tt-18-16:44



دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها