تشکیلات خودگردان فلسطین:

دریافت مالیات از کلیساها در قدس نوعی تجاوزگری جدید صهیونیست ها است

دریافت مالیات از کلیساها در قدس نوعی تجاوزگری جدید صهیونیست ها است
يکشنبه 6 اسفند 1396 - 23:17

دولت تشکیلات خودگردان فلسطین روز یکشنبه اعلام کرد وضع مالیات بر کلیساهای قدس، نوعی تجاوزگری جدید صهیونیست ها است.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک از رام الله ، یوسف المحمود سخنگوی دولت فلسطین در کرانه باختری رود اردن گفت: « دریافت مالیات از عبادتگاه ها مانند مساجد و کلیساها ، تجاوز تحریک آمیز جدیدی است که شهر قدس ، امت عربی و اسلامی به خصوص فلسطینیان را هدف قرار می دهد و مقدسات آنان را به بازی می گیرد».

المحمود درباره پیامدهای خطرناک ناشی از سیاست و قانون مالیاتی جدید اسرائیل در حق کلیساها در قدس هشدار داد و در بیانیه ای تاکید کرد هدف قرار دادن نقش و جایگاه مکان های مذهبی و عبادتگاه ها ، تعرض آشکار به همه اسناد و موافقتنامه های بین المللی است که آزادی عبادت را تضمین می کنند و برای جایگاه مقدس مکان های دینی و مذهبی در هر شرایطی و در هر مکانی احترام قائل می شوند.

وی دخالت فوری جامعه بین المللی را برای توقف اقدامات تحریک آمیز مقامات اسرائیلی علیه مکان های مقدس مانند کلیساها و مساجد خواستار شد.

سخنگوی دولت فلسطین در کرانه باختری رود اردن تاکید کرد: « ما در طول تاریخ شاهد بسته شدن کلیسای القیامه یا هر عبادتگاهی دیگر در فلسطین نبودیم و این اتفاقات تنها در دوره اشغالگری اسرائیل صورت می گیرد

این مقام فلسطینی خاطرنشان کرد مردم فلسطین از آغاز تاریخ تاکنون در سرزمین مادری و آباء و اجداد خود زندگی می کنند و همواره به اصولی مانند محبت ، برادری ، همکاری و احترام به دیگران و تکریم ادیان آسمانی دیگر پایبند بوده اند. بسته شدن کلیسای القیامه احساسات فلسطینیان را جریحه دار می کند. این اقدام مطرود و قبیح است و مردم فلسطین هرگز آن را نخواهند پذیرفت.

خبرگزاری صدا و سیما

پربیننده ترین خبرها