تاكيد بر ادامه انقلاب مصر تا واگذاري قدرت

تاكيد بر ادامه انقلاب مصر تا واگذاري قدرت
پنج‌شنبه 1 تير 1391 - 18:06

قاهره( العالم) - دبير كميته جوانان حزب آزادي و عدالت بر ادامه انقلاب و تجمع هاي اعتراض آميز در ميادين مختلف مصر تا انتقال كامل قدرت به رئيس جمهوري منتخب و بازگشت نظاميان به پادگانها تاكيد كرد.

" سالم رمضان عبد ربه " روز پنجشنبه به شبكه خبري العالم همچنين گفت: ملت مصراز حق خود در بهره مندي از آزادي و تعيين سرنوشت كشور از طريق برگزاري انتخابات چشم پوشي نخواهد كرد وبه انقلاب  تا انتقال كامل قدرت از نظاميان به دولت منتخب ادامه خواهد داد .
دبير كميته جوانان حزب آزادي و عدالت مصر خاطر نشان كرد: اگر شوراي نظامي در ادعاهاي تكراري خود مبني بر اينكه تمايلي به حفظ قدرت ندارد و منافع ملي  را مهم مي داند ، صادق است ، بايد به مطالبات مردمي پاسخ دهد و از قدرت كناره گيري كند.
سالم رمضان عبد ربه درباره  تاخير دراعلام نتايج رسمي و نگرانيها درباره احتمال تقلب در آن نيز گفت : همگان از نتايج انتخابات مطلع هستند و مي دانند محمد مرسي با كسب اكثريت آراء و با فاصله اي زياد از رقيب خود پيشي گرفته است.
به گفته دبير كميته جوانان حزب آزدي و عدالت بسياري ازگروهها به جز حزب آزادي و عدالت پيروزي محمد مرسي را در انتخابات اعلام كرده اند.
سالم رمضان عبد ربه افزود: اقشار مختلف جامعه مصر در ميدان حضور دارند و تا بازگشت نظاميان به پادگانها صحنه را ترك نخواهند كرد .
دبير كميته جوانان حزب آزادي و عدالت ، دستيابي به آزادي ، انتقال قدرت به منتخب ملت و لغو انحلال مجلس نمايندگان را خواست ملت مصر دانست و گفت : عامل اعلام نشدن نتايج سياسي و نه بررسي شكايت ها است و همگان حتي مسوولان كميته عالي برگزاري انتخابات مي دانند محمد مرسي با كسب اكثريت آرا پيروز است.
Swh -06-16-12

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها