خبرنگار العالم گزارش داد؛

شمارش معکوس برای تسلط بر غوطه؛ پیشروی ارتش سوریه/ پراکنده شدن تک تیراندازهای مسلح

شمارش معکوس برای تسلط بر غوطه؛ پیشروی ارتش سوریه/ پراکنده شدن تک تیراندازهای مسلح
يکشنبه 20 اسفند 1396 - 13:58

به دنبال پیشروی ارتش سوریه، افراد مسلح در غوطه شرقی دمشق در حال پراکنده شدن هستند.

العالم - سوريه

به گزارش خبرنگار العالم؛ شمار قربانیان در عملیات برای تسلط بر مسرابا، افزایش یافته و این به معنای شمارش معکوس برای تسلط بر غوطه و محقق شدن اولین اهداف عملیات نظامی به شمار می رود.

دومین هدف ازاین عملیات تسط برمناطق واقع در بزرگراه حرستا است که هدف از آن جدا کردن دوما از حرستا و به دام انداختن افراد مسلح دو منطقه و محاصره آنان است.

یکی از نیروهای ارتش سوریه دراین محورگفت: روستای مسرابا به تسلط در آمده و عملیات گسترده ای برای تسلط برجسرین پس از مزارع جسرین انجام می شود.

هم اکنون نیز نیروهای ارتش سوریه در صدد تسلط بر روستای جسرین و قطع کامل مسیرهای کمک رسانی در غوطه شرقی است که به افراد مسلح امدادرسانی می شود.

ارتش پس از ورود به مسرابا، 60 غیرنظامی را آزاد کرد این در حالی است که افراد مسلح برای دوازدهمین روز پیاپی از خروج غیرنظامیان از گذرگاه هایی که به آنان اختصاص داده شده بود، جلوگیری کردند.

یک مادرو سه فرزند نیز به هنگام خروج از جسرین به سوی گذرگاه الملیحه به شکل وحشتناکی از بین رفتند که بدون تردید  کشورهای غربی آن را نخواهند دید.

ارتش سوریه نیز در صدد ایجاد امنیت در مسیرها برای خروج غیرنظامیان از محور جسرین ملیحه به معبر انسانی است که ارتش سوریه در قالب آتش بس آن را ایجاد کرده است.

عملیات در محور جسرین برای پراکنده کردن تک تیراندازهای مسلح از غیرنظامیان در حال انجام است تا بدین وسیله رویای افراد مسلح برای ماندن بیشتر در غوطه به یاس مبدل شود.

217

پربیننده ترین خبرها