آمریکا و عربستان از سرکوب بحرینی ها حمایت می کنند

آمریکا و عربستان از سرکوب بحرینی ها حمایت می کنند
شنبه 17 تير 1391 - 12:55

هماهنگ كننده "ابتكار ملي براي حمايت از انقلاب بحرين" رويدادهاي اخير اين کشور را در نتيجه توطئه آمريكا، انگليس، و رژيم هاي سرکوبگر آل سعود و آل خليفه دانست.

 "محمد كاظم شهابي" در گفت وگو با شبكه العالم، با اشاره به تظاهرات دیروز بحرينی ها برای اعلام مخالفت با حمايت آمريكا و انگليس از رژیم آل خليفه، گفت: اين دو كشور بايد بدانند كه حركت برخلاف مسیر ملت ها نتايج معکوسی به دنبال خواهد داشت.

 وی افزود: حوادث اخير که نتیجه توطئه این کشورها است، فاصله ميان ملت هاي به پا خاسته علیه ظلم و ستم و رژیم هاي حامي ديكتاتورهاي حاكم بر منطقه از جمله رژیم آل خليفه را بیشتر خواهد کرد.

 شهابی اظهار داشت: اشغالگران سعودی با حمايت هاي آمريكا وارد بحرين شدند تا مردم انقلابی اين كشور را به زانو درآورند. اما ادامه انقلاب مردمی از 14 فوريه سال گذشته تاكنون بیانگر شکست این اقدام است.

 این فعال سیاسی بحرین در ادامه خاطرنشان کرد که آمريكا و انگليس در این مدت با ارسال پياپي محموله هاي سلاح ، تبلیغات سياسي و رسانه اي، آشکارا از آل خلیفه برای سرکوب مردم انقلابی بحرین حمایت کرده اند.

محمد كاظم شهابي در پایان گفت: آل خليفه با توسل به برخورد امنیتی، هر گونه تحرک در مسیر آزادي خواهی و دمكرسي را سركوب مي كند، زيرا به اشتباه باور دارد كه مي توان از طريق اين گزينه، صداي مردم را خفه کرد.

tt-6-23:47



دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها