ساندی تایمز: ثبات منطقه در گرو ایران هسته ای است

ساندی تایمز: ثبات منطقه در گرو ایران هسته ای است
يکشنبه 25 تير 1391 - 08:58

روزنامه "ساندي تايمز" بازگشت ثبات به منطقه خاورميانه را در گرو پذيرش ايران بعنوان يک کشور هسته اي دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، "کریستینا لمب" خبرنگار "ساندی تایمز" در واشنگتن در گزارشی مدعی شد: "اگر صلح می خواهید؟ به ایران اجازه دهید بمب (هسته ای) بسازد".

گزارشگر ساندی تایمز با معرفی "کنت وولتز" استاد دانشگاه های "کلمبیا" و "برکلی" بعنوان یک کارشناس بارز آمریکایی، به نقل از او گفت: "باید به ایران اجازه داد بمب هسته ای بسازد".

وی با این حال تأکید کرد: "در خصوص خطر وجود ایران هسته ای، بسیار مبالغه شده است .. موافقت با ایران بعنوان یک کشور هسته ای بهترین نتیجه ممکن را خواهد داشت .. و نتیجه ای که احتمال آن قوت بیشتری دارد، این است که ثبات به منطقه خاورمیانه باز گردد".

تبلیغات منفی رسانه ها و مطبوعات غرب و همچینن رسانه های منطقه ای وابسته درباره برنامه شفاف هسته ای ایران درحالی صورت می گیرد، که این رسانه ها همگی در خصوص فعالیتهای محرمانه هسته ای رژیم صهیونیستی و زرادخانه های سلاح اتمی این رژیم کاملا سکوت کرده اند.

این درحالی است که طبق اذعان همیشگی کارشناسان و بازرسان پس از بازرسی از تأسیسات و فعالیتهای هسته ای جمهوری اسلامی ایران، تا کنون هیچگونه انحرافی در برنامه های ایران وجود نداشته و تنها دستاویز مطرح شده برای مانع تراشی در مسیر این برنامه؛ ادعاهایی واهی و بدون سند و مدرکی است که از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی مطرح می شود.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها