ائتلاف 14 فوریه: گفت و گو و دمکراسی در بحرین دروغ است

ائتلاف 14 فوریه: گفت و گو و دمکراسی در بحرین دروغ است
سه شنبه 27 تير 1391 - 18:16

سخنگوي ائتلاف انقلاب 14 فوريه بحرين، تأکيد کرد: آل خليفه با جريان سازي هاي دروغين سعي مي كند، خود را متمايل به گفت و گو نشان دهد اين در حالي است كه عملا به ضرب و شتم، كشتار و زنداني كردن مردم مي پردازد.

"عبدالرئوف الشايب"روز سه شنبه در گفت وگو با شبكه العالم، اظهار داشت: رژيم آل خليفه ادعا مي كند كه در شهرها عمليات تروريستي در جريان است و چندين تن سلاح و مواد منفجره در اختيار مردم قرار دارد، و به همين بهانه فعالان آزاده و انقلابيون را به زندان انداخته و  شكنجه جسمی و روحی می کند.

سخنگوي ائتلاف 14 فوريه بحرین در ادامه اين سوال ها را مطرح كرد؛ آيا كسي كه لاستيك آتش مي زند، تروريست است یا كسي كه با تانك و زره پوش به خيابان مي آيد؟ چرا رژيم آل خليفه به رسانه هاي بين المللي اجازه ورود به بحرين و تهيه گزارش تلويزيوني نمي دهد؟ چرا اين رژيم به تلويزيون رسمي بحرين اجازه نمي دهد با فعالان بحريني - حتي فعالان ميانه رو  مصاحبه كند تا آنان از آزادي بيان برخوردار شوند؟ چرا رژيم آل خليفه به سازمان ملل اجازه نمي دهد درباره كساني كه تابعيت بحريني دارند اما حتي لهجه و فرهنگ آنان مختلف است، تحقيقاتي انجام دهد؟

 

17-15:26



پربیننده ترین خبرها