جبهه مردمی آزادی‌بخش فلسطین:

حمله به سوریه قبل از آزادی غوطه برنامه ریزی شده بود/ هدف متجاوزان محقق نشد

حمله به سوریه قبل از آزادی غوطه برنامه ریزی شده بود/ هدف متجاوزان محقق نشد
يکشنبه 26 فروردين 1397 - 09:50

معاون دبیرکل جبهه مردمی آزادی‌بخش فلسطین شاخه فرماندهی کل با بیان این که حمله به سوریه قبل از آزادسازی غوطه شرقی طراحی شده بود، خاطرنشان کرده که متجاوزان نتوانستند اهداف خود از حمله به سوریه را محقق کنند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

«طلال ناجی» معاون دبیرکل جبهه مردمی آزادی‌بخش فلسطین شاخه فرماندهی کل به المیادین گفته است، حمله به سوریه قبل از آزادسازی غوطه شرقی طراحی شده بود.

وی خاطرنشان کرده، ارتش سوریه که پیروزی را محقق کرد و به ورودی‌های دوما در غوطه شرقی رسید، چگونه ممکن است از سلاحی سمی استفاده کند که در درجه اول به زیان سربازانش است؟

وی با تاکید بر اینکه سخن از استفاده از سلاح شیمیایی در دوما، نمایشی احمقانه برای توجه تجاوز است، خاطرنشان کرده، تجاوز به سوریه نتوانست اهداف خود را محقق کند.

معاون دبیرکل جبهه مردمی آزادی بخش فلسطین شاخه فرماندهی کل تصریح کرده، دشمن صهیونیستی، گروه‌های تکفیری و کشورهای متجاوز همگی روی یک سکه هستند.

ناجی همچنین این پرسش را مطرح کرده که موضع کشورهای حامی تجاوز به سوریه در قبال آنچه بر سر ملت فلسطین می‌آید، چیست؟

آمریکا و متحدانش انگلیس و فرانسه بامداد شنبه (25 فروردین ماه 1397) به بهانه حمله شیمیایی در دومای سوریه، این کشور را هدف حملات موشکی و هوایی قرار دادند. در این حمله گفته می شود آمریکا 100 الی 110 موشک به سوریه شلیک کرده است.

سوریه اعلام کرده که با سامانه های ضد هوایی شمار زیادی از موشک های متجاوزان در دمشق و حمص را رهگیری و هدف قرار داده است.

پربیننده ترین خبرها