بیانیه جنبش «مجاهدین» در محکومیت سکوت کشورهای عربی پس از کشتار غزه

بیانیه جنبش «مجاهدین» در محکومیت سکوت کشورهای عربی پس از کشتار غزه
چهارشنبه 26 ارديبهشت 1397 - 17:05

یک جنبش فلسطینی با صدور بیانیه‌ای، سکوت برخی کشورهای عربی به ویژه عربستان در قبال کشتارهای غزه و اقدام کشورهای مذکور در عادی‌سازی روابطشان با رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

العالم - فلسطین اشغالی

 جنبش «مجاهدین» فلسطین با صدور بیانیه‌ای سکوت برخی کشورهای عربی در زمینه به راه افتادن حمام خون در راهپیمایی نوار غزه و ذلت این کشورها را محکوم و انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس را مردود اعلام کرد.

بر اساس گزارش وبگاه‌ «العهد»،‌ در بیانیه این جنبش آمده است: قدس، قبله اول مسلمانان و دفاع از آن وظیفه تمام مسلمانان، ملت دلاور ما و تمام آزادگان جهان است اما کسانی که روابط خود را (با رژیم صهیونیستی) عادی‌سازی کرده‌اند شریک دشمن هستند.

جنبش مجاهدین افزود: تصاویر شهدای غزه در «یوم النکبه» (روز مصیبت) واضح و آشکار بود، آنها با خون خود ثابت کردند که در خط اول دفاع از امت در مقابل تجاوز اسرائیل قرار دارند.

در ادامه بیانیه آمده است: عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر، همکاری «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان با این رژیم و حمایت مالی و سیاسی آمریکا (از تل‌آویو) جنایتی است که ایستادگی ملت ما و تعهد آن در دفاع از حقوق و مقدساتش را هدف قرار داده است.

در پایان بیانیه مجاهدین بر ضرورت متعهد بودن امت به مسئولیت‌هایش در دفاع از سرزمین مبارک فلسطین و توقف عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی تأکید شده است.

طی تظاهرات 2 روز گذشته (دوشنبه و سه شنبه) در مرز غزه با فسلطین اشغالی 63 فلسطینی به شهادت رسیدند و حدود 3 هزار نفر دیگر زخمی شدند.

فارس

پربیننده ترین خبرها