بروجردی: توطئه های آمریکا با انسجام ملی شکست می خورد

بروجردی: توطئه های آمریکا با انسجام ملی شکست می خورد
سه شنبه 15 خرداد 1397 - 20:26

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفته، آمریکا که در حال رصد جمهوری اسلامی ایران و طراحی تحریم های جدید علیه کشور ما است، قطعا با اتحاد و انسجام ملی شکست می خورد.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

علاءالدین بروجردی درباره بیانات رهبر معظم انقلاب درخصوص پرهیز دادن عناصر سیاسی، مدیریتی و مطبوعاتی از سرزنش یکدیگر درباره برجام و حفظ اتحاد و انسجام ملی به ایرنا گفته، یکی از دلایل عمده در پیروزی انقلاب اسلامی وحدت کلمه ملت بزرگ ایران بود.
وی خاطرنشان کرده، در دوران جنگ تحمیلی، تحریم ها و توطئه های متعددی هم که در چهار دهه گذشته علیه ملت ایران به خصوص توسط آمریکایی ها تدارک دیده شد، یکپارچگی و وحدت ملی حرف اول را زد که این سیاست باید با جدیت ادامه پیدا کند.
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره تحریم های جدید آمریکا هم گفته، این کشور در حال طراحی تحریم های بیشتری است که قطعا با اتحاد و انسجام، این طراحی دقیق با شکست روبرو خواهد شد.
وی همچنین درمورد مذاکرات ایران و اروپا درباره برجام اظهارداشته، رهبر معظم انقلاب شرایطی را مطرح کردند که هم مجلس اصرار بر اجرای این شرایط دارد و هم دولت مکلف است این نظرات را اعمال کند.
نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرده، فکر می کنم یکی از محورهای مذاکرات اخیر جمهوری اسلامی ایران با اروپا همین نکات بود.
بروجردی درباره انسجام و وحدت در داخل کشور و تاثیر آن در حوزه دیپلماسی گفته است: دشمن در حال رصد ایران است؛ طبیعتا آنها هم این موضوع را در محاسبات خود لحاظ خواهند کرد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار سران قوا و جمعی از مسئولان و کارگزاران نظام در نکته ای مهم و اساسی با پرهیز دادن «عناصر سیاسی، مدیریتی و مطبوعاتی» از سرزنش یکدیگر درباره برجام تأکید کردند: نقد صحیح، منصفانه و عاقلانه ایراد ندارد و مسئولان هم باید به آنها توجه کنند، اما اهانت، هتک حرمت، اتهام و ایجاد دو قطبی بر سر برجام نباید صورت گیرد و وحدت و همزبانی نباید نقض شود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها