نویسنده سوری:

مردم سوریه خواهان حمایت از ابراهیمی هستند

مردم سوریه خواهان حمایت از ابراهیمی هستند
سه شنبه 31 مرداد 1391 - 06:38

نويسنده و تحليلگر سياسي سوري تاکيد کرد: مردم سوريه اميدوارند که براي متوقف کردن حمايت‌هاي کشورهاي غربي و عربي از افراد مسلح از اخضر ابراهيمي حمايت شود.

"ملاذ مقداد" در گفت‌وگو با شبکه خبری العالم به تلاش‌های سازمان ملل متحد برای حل بحران سوریه اشاره کرد و گفت: از آغاز ماموریت کوفی عنان، فرستاده پیشین سازمان ملل متحد به سوریه، مشخص بود که مسئله سوریه ابعاد مختلفی دارد و اساساً به مدیریت محافل بین‌المللی باز می گردد.

وی گفت: زمانی که جرار اروه، رئیش شورای امنیت ماه کنونی، اعلام کرد شرایط برای

ادامه فعاليت هیئت اعزامي سازمان ملل در سوریه وجود ندارد، اخضر ابراهيمي، جانشین کوفی عنان، ابراز اميدوراي كرد که پيشرفت محسوسي در ماموريت بين المللي وي به وجود بيايد.

مقداد افزود: مردم سوريه امیدوارند که برای متوقف کردن حمایت‌های کشورهای غربی و عربی از افراد مسلح و جلوگیری از دخالت‌های برخی کشورهای منطقه‌ای در امور داخلی سوریه از اخضر ابراهیمی حمایت شود تا برای رسیدن به امنیت و ثبات به راهکاری‌های موفقیت‌آمیزی دست یافت.

از سوی دیگر، "محمد الشيخ" تحليلگر سياسي سوري نيز در این باره به شبکه العالم گفت: مردم سوریه به ماموریت فرستاده‌های بین‌المللی، به ویژه اخضر ابراهیمی، امیدوارند تا بحران در کشور پایان یابد و امنیت و ثبات در آن برقرار شود.

tt-20-21:35

پربیننده ترین خبرها