آمریکاییها خطر "اسرائیل" را احساس کردند

آمریکاییها خطر
پنج‌شنبه 9 شهريور 1391 - 05:56

دستگاه هاي امنيتي آمريکا در گزارشي مفصل، رژيم صهيونيستي را بزرگترين خطر براي منافع ملي آمريکا دانستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، دستگاه های اطلاعاتی آمریکا در گزارشی 82 برگه ای تحت عنوان "آماده شدن خاورمیانه پس از اسرائیل" به این نتیجه رسیدند که منافع ملی آمریکا از اساس با رژیم صهیونیستی در تعارض است .. گردآورندگان این تحقیق تأکید دارند که اسرائیل بزرگترین خطر برای منافع ملی آمریکا است، چرا که این رژیم با اقدامات خود مانع از روابط طبیعی آمریکا با کشورهای عربی و اسلامی و همچنین دیگر کشورها می شود.

این گزارش از سوی 16 دستگاه اطلاعاتی آمریکا تدوین شده که بودجه سالانه آنها 70 میلیون دلار برآورد شده است. این دستگاه های اطلاعاتی به نیروی دریایی، نیروی هوایی، تفنگداران، گارد ساحلی، آژانس اطلاعات نظامی، وزارت انرژی، امنیت داخلی و خارجی، خزانه داری، آژانس مبارزه با مواد مخدر، اف بی آی، آژانس امنیت ملی، آژانس اطلاعات جغرافیایی، آژانس اطلاعات قومی، و دستگاه اطلاعات مرکزی آمریکا مرتبط هستند.

در این گزارش آمده است: به دلیل اشغالگری ها و اقدامات خصمانه اسرائیل دیگر نمی توان این رژیم را نجات داد، چراکه اسرائیل وضعیت بهتری از رژیم نژادپرست سابق آفریقای جنوبی در سال 1987 ندارد .. پس از انقلابهای عربی و بیداری اسلامی، اکثر مسلمانان و اعراب که شمار آنها بیش از 1.2 میلیارد نفر است، اعتقاد دارند که اشغال فلسطین از سوی اروپا اقدامی غیر اخلاقی است و نمی تواند ادامه داشته باشد.

دستگاه های اطلاعاتی آمریکا هشدار دادند، با افزایش قدرت کشورهای عربی و اسلامی در منطقه پس از انقلابهای عربی، و همچنین قدرت گرفتن ایران و کاهش نفوذ آمریکا؛ واشنگتن دیگر نمی تواند از اسرائیل متجاوزگر و سرکوبگر دفاع کند، و هیچ توجیهی برای آمریکا در این زمینه از نظر منافع عالی ملی آمریکا وجود ندارد؛ چرا که آمریکا اکنون باید به دنبال عادی سازی روابط با 57 کشور اسلامی باشد.

این دستگاه ها اطلاعاتی خاطرنشان کردند که دیگر نمی توان در خصوص دخالت اسرائیل در امور داخلی آمریکا و جاسوسی و قاچاق سلاح آمریکا به صورت غیرقانونی سکوت کرد .. این امر شامل حمایت 60 سازمان از اسرائیل و همچنین حدود 7500 مسئول آمریکایی است که فرمانهای آمریکا را اجرا می کنند و به دنبال آن هستند که رسانه ها و دستگاه های دولتی آمریکا را در دست بگیرند.

در ادامه این گزارش تأکید شده است: دولت آمریکا دیگر برای ادامه حمایت مالی از اسرائیل، از منابع مالی و حمایت مردمی برخوردار نیست .. دیگر ممکن نیست بیش از 3 تریلیون دلار از پول مالیات دهندگان آمریکایی را به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم به اسرائیل داد؛ مخالفت مردم آمریکا با دخالتهای اسرائیل روز به روز در حال افزایش است؛ مردم دیگر نمی پذیرند که آمریکا از جنگهای نامشروع اسرائیل پشتیبانی مالی و نظامی کند.

دستگاه های اطلاعاتی آمریکایی توصیه کردند که نباید از سیاستهای نژادپرستانه و ظالمانه رژیم صهیونیستی با پول مالیات دهندگان آمریکایی حمایت کرد، و دولت آمریکا نیز نباید درخصوص این سیاستها غافل باشد .. این رژیم در موضوع دمکراسی شکست خورد، و ادامه حمایتهای آمریکا در وضعیت اسرائیل بعنوان یک رژیم منفور هیچ تغییری را ایجاد نمی کند.



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها