آشفتگی رژیم صهیونیستی از اجلاس تهران

آشفتگی رژیم صهیونیستی از اجلاس تهران
شنبه 11 شهريور 1391 - 12:38

العالم، تهران - ناظران سياسي با اشاره به شكست سياست هاي آمريكا و رژيم صهيونيستي در منزوي كردن ايران،تاکيد کردند که موفقيت اجلاس تهران با مشاركت گسترده سران و مقامات ارشد كشورهاي عضو جنبش غير متعهدها، محافل سياسي و تبليغاتي رژيم صهيونيستي را دچار آشفتگي كرده است.

به گزارش روز شنبه پايگاه خبري شبكه العالم، برگزاري اجلاس غير متعهدها در تهران و مشاركت گسترده كشورهاي عضو با وجود تلاش های فراوان براي كم اهميت جلوه دادن اين اجلاس، سيلي محكمي به رژيم صهيونيستي بود.


به عقيده ناظران، موفقيت ايران در برگزاري اين اجلاس، تاثيرگذاري سياست هاي آمريكا و رژيم صهيونيستي در منزوي كردن ايران را با سوال های فراوانی مواجه کرده است.


"امجد شهاب"تحليلگر سياسي فلسطيني به شبكه خبري العالم، گفت: رژیم صهیونیستی همواره از موفقيت اين اجلاس وحشت داشت.


"فضل طهبوب"كارشناس مسائل رژیم صهیونیستی نيز در مصاحبه با العالم، تاکید کرد که برگزاري موفق اجلاس غير متعهدها و مشارکت گسترده كشورهاي عضو، محافل رسانه اي و سياسي رژيم صهيونيستي را دچار سردرگمي كرده است.


وي مشاركت 130 کشور در اجلاس غير متعهدها را بيانگر شكست تمام سياست هاي آمريكا و رژيم صهيونيستي در منزوي كردن ايران دانست.


طهبوب، گفت:ايران براي همه به صراحت بيان كرد كه بر اساس قوانين بين الملل حق استفاده صلح آميز از انرژي هسته حق مشروع ایران است.


به عقيده كارشناسان سیاسی ، مشاركت گسترده كشورهای عضو در اجلاس تهران به ظهور ائتلاف هاي جديد در منطقه بر ضد استبداد و اشغالگري منجر خواهد شد.
1-01:44




پربیننده ترین خبرها