فعال بحرینی خواستار تحریم آل خلیفه شد

فعال بحرینی خواستار تحریم آل خلیفه شد
شنبه 11 شهريور 1391 - 17:46

فعال رسانه اي بحريني گروه هاي سياسي مخالف را به تحريم كامل رژيم آل خليفه و خودداري از ديدار با نمايندگان اين رژيم دعوت كرد.

"جواد عبد الوهاب"روز شنبه در گفت وگو با شبكه خبري العالم در لندن، اظهار داشت: رژيم حاكم به شيوه هاي مختلف سركوبگري متوسل مي شود و در عين حال براي انحراف افكار عمومي جهان از راهكار سياسي و گفت و گو سخن مي گويد، بدون اين كه در عمل به آن پايبند باشد.


 فعال رسانه ای بحرینی با اشاره به دیدار برخي طرف هاي مخالف با وزير دادگستري بحرين، تاكيد كرد که وزیر دادگستری نماينده رژيمي است كه مردم خواهان سرنگوني آن هستند و به همين دلیل تحريم ديدار با هر شخصي كه نماينده رژيم باشد، ضروري است.


عبدالوهاب در ادامه تاكيد كرد كه مقامات رژيم منامه از آغاز انقلاب 14 فوريه 2011 همواره درحال عقب نشيني در برابر جنبش مردمي، گروه ها و جمعيت هاي سياسي مخالف هستند 


وي افزود: جمعيت هاي سياسي در مقابل رژيم بحرين از خواسته هاي مردم عقب نشینی نکرده اند و فعاليت های مسالمت آميز خود را تا تحقق خواسته هاي مردمي ادامه مي دهند.


اين فعال رسانه اي بحريني در پايان، گفت: پافشاري گروه هاي سياسي بر استفاده از حق مشروع تظاهرات مسالمت آميز، یک پيروزي براي معترضان محسوب مي شود، زيرا تاكنون تسليم فشارها و سركوبگري هاي آل خليفه نشده اند.


1-14:45





پربیننده ترین خبرها