کارشناس فلسطینی:

رژیم صهیونیستی در عدم تعهد حامی ندارد

رژیم صهیونیستی در عدم تعهد حامی ندارد
دوشنبه 13 شهريور 1391 - 13:52

العالم، رام الله - تحليلگر مسائل سياسي تأکيد کرد: رژيم اشغالگر به دليل عدم حمايت شرکت کنندگان در اجلاس تهران از اين رژيم، به شدت عصباني است.

"فايز عباس" روز دوشنبه به شبكه خبري العالم گفت: شكست مقامات رژيم صهيونيستي به ويژه "بنیامین نتانياهو "نخست وزير اين رژيم در منصرف كردن دبيركل سازمان ملل از شركت در اجلاس تهران و حضور رييس جمهوري مصر در اين نشست، باعث نااميدي و درماندگي رژيم صهيونيستي شده است.


کارشناس فلسطینی، افزود: نتانياهو در نشست اعضاي كابينه رژیم صهیونیستی با انتقاد شدید از سران كشورهاي شركت كننده در اجلاس غير متعهدها در تهران گفت: در اين اجلاس به رژيم صهيونيستي حمله شد، اما هيچ يك از سران اين كشورها به نشانه اعتراض به موضع ايران، سالن اجلاس را ترك نكرد.


 عباس اظهار داشت:در اين شرايط كه رژيم صهيونيستي مي كوشد تا غرب به ويژه آمريكا را براي حمله نظامي به ايران قانع كند، برگزاري موفق اين نشست در تهران باعث شد كه اين رژيم بيشترين خسارت را متحمل شود.


وي به اختلاف و فضاي بي اعتمادي بين كاخ سفيد و كابينه نتانياهو در قبال مسائل خاورميانه - به ويژه مسئله ايران - اشاره كرد و گفت: هفته گذشته مشاجره تندي بين سفير يهودي صهيونيست آمريكا در تل آويو و بنيامين نتانياهو درخصوص برنامه هسته اي ايران در گرفت.


كارشناس مسایل رژیم اشغالگر در ادامه با اشاره به كاهش شمار سربازان آمريكايي شركت كننده در رزمايش هاي مشترك با رژیم صهيونيستي، خاطرنشان كرد: اين امر بيانگر تحول منفی در روابط آمريكا و اسراييل است.


 وي تصريح كرد: اين اختلافات بر سر حمله به ايران نيست و ريشه در دخالت هاي نتانياهو در انتخابات رياست جمهوري آمريكا دارد؛ نتانیاهو  "ميت رامني"رقيب اوباما را به گرمي در سرزمین های اشغالی مورد استقبال قرار داد و يهوديان آمريكا را به حمايت از وي و مخالفت با اوباما تشويق مي كند.


فايز عباس در پايان تاكيد کرد: فرماندهی نظامي آمريكا عقيده دارد كه حمله نظامي به ايران هرگز باعث نابودي برنامه هسته اي این کشور نخواهد شد و تنها مدتي آن را به تاخير مي اندازد و در مقابل، پاسخ ايران به ويژه در برابر اسراييل بسيار كوبنده خواهد بود.

 

MKH-13-04:42

پربیننده ترین خبرها