ارتش یمن متجاوزان سعودی را در آب ها غافلگیر می کنند + فیلم

سه شنبه 2 مرداد 1397 - 18:39

نیروهای یمنی با اجرای عملیات منحصر به فرد در جبهه های مختلف ساحل غربی، خسارات و تلفاتی را به متجاوزان وارد کردند.

العالم یمن

به گزارش خبرنگار العالم از یمن، نیروهای متجاوز در جبهه های مختلف و نیز استان های تعز و الجوب با اجرای عملیاتی ازجمله عملیات دریایی، خساراتی را به دشمن متجاوز وارد کردند.

نیروی دریایی یمن در تعز با اجرای عملیاتی، مواضع نیروهای متجاوز در بندر المخا و نیز اتاق های عملیات و انبارهای اسلحه را هدف قرار داد که بر اثر آن، شمار زیادی از متجاوزان از جمله عده ای از سرکرده های میدانی کشته شدند.

یک منبع نظامی یمنی اعلام کرد دشمن به این دلیل که عملیات از سمت دریا اجرا شد، متحمل تلفات شد.

ستاد اطلاع رسانی جنگ یمن نیز تصاویری را از بخشی از عملیات منحصر به فرد نیروهای مشترک یمنی در منطقه کوهستانی منتشر کرد و مواضع متجاوزان هدف قرار گرفت و پاکسازی شد.

در استان الجوف نیز نیروهای ارتش یمن و کمیته های مردمی یمن، تلاش نیروهای متجاوز در اطراف منطقه طیبه در الاجاشر در خب الشعف را ناکام گذاشتند.

این نیروها همچنین عملیات تهاجمی گسترده را اجرا کردند که در طول شب ادامه یافت و برخی از تپه ها را شامل شد.

فعالان یمنی نیز فیلم هایی را از جنایت های مزدوران سعودی منتشر کردند که تکرار اقدامات گروه هایی از قبیل داعش و القاعده است، در این فیلم ها یک اسیر یمنی مجروح را نشان می دهد که جسد آن را از بالای کوه به پایین انداختند.

کمیته ملی امور اسرا در یمن ، این جنایت را محکوم کرد و رژیم های سعودی و امارات را مسئول این جنایت دانست و از سازمان های حقوق بشر خواست که عاملان این جنایت را محکوم کنند.

پربیننده ترین خبرها