عراقی‌ها توهین به پیامبر را محکوم کردند

عراقی‌ها توهین به پیامبر را محکوم کردند
جمعه 24 شهريور 1391 - 14:47

نماينده مجلس عراق، با اشاره به تظاهرات گسترده امروز مردم اين کشور در نقاط مختلف براي اعتراض به توهين به پيامبر اسلام (ص)، آمريكا و صهيونيسم جهاني را عامل تهيه فيلم اهانت آميز دانست.

" جمعه العطواني " روز جمعه در حاشیه تظاهرات مردم بغداد به خبرنگار العالم گفت: مردم عراق در بغداد و ساير شهرهاي اين كشور تظاهرات كردند تا آشكارا به ساخت فيلم توهين آميز علیه والاترين الگوي اسلام یعنی پيامبر اعظم (ص)، اعتراض كنند. اين اقدام توهين آميز استكبار جهاني، احساسات مسلمانان را جريحه دار كرد.

وي افزود : مشخص است چنين فيلمي كه در توهين به پيامبر اكرم (ص) و اسلام تهيه شده ، توسط يك شركت گمنام ساخته نشده و توليد آن به دستور استكبار جهاني صورت گرفته است؛ استكبار جهاني سعي كرد از طريق تهاجم نظامي هويت اسلامي را نابود كند اما در تحقق اين هدف شكست خورد و از آن زمان تاكنون سعي مي كند با تهاجم فرهنگي و از طريق توهين به مقدسات اسلام انتقام شكست خود را بگيرد.

نماينده ائتلاف اتحاد ملي در پارلمان عراق با اشاره به دست هاي پنهان آمريكا و رژيم صهيونيستي در توليد اين فيلم، به تبع كاريكاتورهاي توهين آميز سابق؛ عذرخواهي آمريكا از مسلمانان به سبب اين توهين ها را خواستار شد و گفت بايد قوانيني بين المللي وضع شود كه توهين به اديان آسماني را جرم بشناسد، تا از تكرار چنين وقايعي خودداري شود.

نماينده مجلس عراق با تاكيد بر ضرورت مجازات عاملان اين توهين ، خاطر نشان كرد : تظاهرات و تجمع ها در اعتراض به اين اهانت در بغداد ، كاظمين و ديگر استان هاي عراق ادامه خواهد يافت.

"جمعه العطواني" تاكيد كرد: اين توهين ها با هدف به پا كردن فتنه‌هاي طایفه‌ای و مذهبي در منطقه و جهان صورت مي گيرد و علت آن بازيابي اعتماد به نفس از دست رفته توسط ملت هاي مسلمان و بيداري اسلامي است؛ كه منطقه را فراگرفته و به سقوط هم پيمانان آمريكا انجاميده است.

 

14-11:55

26



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها