شرکت کنندگان در نشست ژنو:

بحرینی ها، نقاب از چهره غرب برداشتند

بحرینی ها، نقاب از چهره غرب برداشتند
چهارشنبه 29 شهريور 1391 - 17:10

شرکت کنندگان در نشست ژنو با انتقاد از سياست هاي دوگانه غرب در قبال حقوق بشر، پايمردي انقلابيون بحرين در برابر جنايات و سرکوب هاي آل خليفه و سکوت سنگين جامعه جهاني را باعث کنار رفتن نقاب از چهره واقعي قدرت هاي غربي دانستند.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، شوراي حقوق بشر سازمان ملل با برگزاري كنفرانسي در ژنو به بررسي حقوق بشر در بحرين و جنايت هاي رژيم آل خليفه در حق شهروندان بي دفاع و حاكم شدن سياست مجازات جمعي در اين كشور پرداخت. 

در اين كنفرانس شماري از حقوقدانان و فعالان حقوق بشري و سازمان هاي بين المللي حضور داشتند و سركوبگري سازمان يافته رژيم آل خليفه ضد مردم بي دفاع بحرين و سياست دوگانه جامعه جهاني در قبال مطالبات انقلابی مردمي بحرين را محكوم كردند.
" عبدالحميد دشتي " نماينده مجلس كويت به شبكه خبري العالم، گفت:جامعه بين المللي دچار فساد و منفعت طلبي و سياست هاي دوگانه شده است و همه ناظران بين المللي به اين مساله اذعان دارند و پايمردي مردم بحرين نقاب از چهره كثيف سازمان هاي بين المللي و فساد جاري در آن ها برانداخت.
در اين ميان فدراسيون بين المللي حقوق بشر برخوردي قاطعانه با جنايت هاي روزانه رژيم آل خليفه در قبال شهروندان بحريني داشت و در اقدامي بي سابقه گزارشي مفصل و موثق درباره همه موارد قانون شكني و نقض حقوق بشر ارائه كرد.
" جيان بايو " كميسر فدراسيون بين المللي حقوق بشر، گفت: بحرين به حق خود از توجه شوراي حقوق بشر از فوريه 2011 و آغاز بحران در اين كشور تاكنون نرسيده است، در حال حاضر شوراي حقوق بشر در تلاش براي تدارك اين موضوع است.
وي تاكيد كرد: اين شورا درباره سوريه، تونس و ليبي صحبت كرد، اما در خصوص بحرين لال و ساكت ماند.
يكي از اعضاي هيات بحريني شركت كننده در اين كنفرانس نيز گفت: خيزش در بحرين همچنان ادامه دارد و متوقف نخواهد شد؛ مردم بحرين زنده و پويا و قدرتمند هستند و هيچ گاه ذلت را نخواهند پذيرفت.
در اين ميان اعضاي هيات رسمي شركت كننده از طرف رژيم آل خليفه سعي كرد نظم جلسه را كه سازمان هاي عربي و بحريني نيز در آن شركت داشتند، به هم بزنند که موفق نشدند.
19-11:50

پربیننده ترین خبرها