شهادت 19 یمنی بر اثر جنایت های متجاوزان در الحدیده

شهادت 19 یمنی بر اثر جنایت های متجاوزان در الحدیده
شنبه 10 شهريور 1397 - 20:21

در حمله جنگنده های متجاوز آمریکایی و سعودی و مزدوران آنان، به قایق های صیادان یمنی و منازل و مزارع شهروندان در استان های الحدیده، لحج و صعده در 24 ساعت گذشته، 19 نفر از جمله عده ای زن و کودک شهید شدند.

العالمیمن

در حمله جنگنده های متجاوز آمریکایی و سعودی و مزدوران آنان، به قایق های صیادان یمنی و منازل و مزارع شهروندان در استان های الحدیده، لحج و صعده در 24 ساعت گذشته، 19 نفر از جمله عده ای زن  و کودک شهید شدند.

خبرگزاری یمنی سبأ به نقل از یک منبع امنیتی گزارش داد که در حمله توپخانه ای مستمر جنگنده های متجاوز به منازل شهروندان در الدریهمی در استان الحدیده، سه شهروند یمنی شهید و 10 تن دیگر مجروح شدند.

در حمله نیروهای متجاوز به منازل و مزارع شهروندان در شمال منطقه السویق در بخش التحیتا، یک زن و یک کودک مجروح شدند.

جنگنده های سعودی همچنین، طی دو حمله، مزرعه شهروندی در منطقه باجل را هدف قرار دادند.

از زمان حملات جنگنده های متجاوز سعودی به قایق های صیادان در نزدیکی جزیره عقبان در بخش اللحیه، هنوز 19 صیاد ناپدید هستند.

منبع یاد شده از زخمی شدن دو کودک بر اثر شلیک خمپاره از سوی متجاوزان سعودی به منزل آنان در روستای الکعبین در منطقه جبل جالس در بخش القبیطه در استان لحج خبر داد.

منبع یاد شده افزود که در این حمله، یک دختربچه و یک پسربچه زخمی شدند و دارایی های شهروندان بر اثر حمله موشکی و توپخانه ای سعودی ها به بخش مرزی منبه، خسارت دید.

همچنین بخش شدا و روستاهای قابل سکونت در بخش مرزی رازح در استان صعده نیز هدف حمله مشابه قرار گرفتند.

منبع یاد شده افزود که جنگنده های متجاوز، در استان صعده، طی دو حمله به منطقه مجز و طی هفت حمله به مناطق متفرقه در بخش باقم حمله کردند و جاده بین رازح و شدا نیز هدف حمله قرار گرفت که بر اثر آن، خودروی یک شهروند آتش گرفت.

 

پربیننده ترین خبرها