امیرحاتمی: 1.3 میلیارد یورو برای اجرای طرح های پتروشیمی عسلویه سرمایه‌گذاری شده است

امیرحاتمی: 1.3  میلیارد یورو برای اجرای طرح های پتروشیمی عسلویه سرمایه‌گذاری شده است
سه شنبه 13 شهريور 1397 - 14:22

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: ۳ طرح پتروشیمی با همکاری این وزارتخوانه با سرمایه‌گذاری ۱.۳ میلیارد یورویی ایجاد شده که ۱۵ درصد آن سرمایه گذاری مستقیم است.

العالم _ ایران / سیاسی

امیرسرتیپ امیر حاتمی در مراسم افتتاح سه طرح پتروشیمی در عسلویه با تاکید بر اینکه افتتاح این سه طرح نمادی از اقتصاد مقاومتی است اظهار داشت: این سه طرح عظیم پتروشیمی بخشی از توانمندی اقتصادی کشور در آستانه  شروع دهه پنجم انقلاب اسلامی است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به افتتاح پتروشیمی متانول مرجان در عسلویه خاطرنشان کرد: این واحد پتروشیمی با ظرفیت 1 میلیون و 650 هزار تن متانول وارد مدار تولید شده است.

حاتمی با اشاره با افتتاح پتروشیمی پردیس با توان 1 میلیون و 800 هزار تن اوره و 680 هزار تن آمونیاک بیان کرد: سومین طرح پتروشیمی که امروز مورد بهره برداری قرار گرفت پتروشیمی دماوند است که تولید برق و بخار از محصولات آن برای 24 واحد پتروشیمی پارس جنوبی است.

وی با اشاره به اینکه در اجرای این سه پروژه 1.3 میلیارد یورو سرمایه‌گذاری شده است گفت: 15 درصد سرمایه گذاری به صورت مستقیم و 85 درصد دیگر از محل بازار سرمایه و فاینانس خارجی تامین شده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها