در سایه ایستادگی مردم؛

اهداف تروریستها درسوریه محقق نخواهد شد

اهداف تروریستها درسوریه محقق نخواهد شد
چهارشنبه 5 مهر 1391 - 10:59

دمشق (العالم) ـ عضو مجلس سوريه گفت: انفجارهاي صبح امروز در نزديكي راديو و تلويزيون سوريه و مقر ستاد كل ارتش؛ عمليات تروريستي بود و آنها با كشتار مردم نمي توانند به اهدافشان برسند

شريف شحاده" صبح چهارشنبه در گفت و گو با شبكه خبري العالم تاكيد كرد: اين انفجارها نمي تواند خللي در تصميم، اراده و موضع مردم سوريه ايجاد كند زيرا مردم گزينه  مقاومت در برابر رژيم صهيونيستي را انتخاب كرده اند

 " شحاده اظهار داشت: گروههاي تروريستي مي خواهند با اين انفجارها اعلام كنند كه هنوز پس از گذشت يك هفته از عمليات ارتش در زمينه اخراج آنها، دردمشق و ريف حضور دارند.

وي افزود: هدف از اين عمليات تروريستي ، تلاش براي كشتن بيشتر شهروندان بي دفاع است اما عوامل اين عمليات شناخته شده اند و اهدافشان نيز مشخص است بنابر اين نمي توانند تاثيري بر وضعيت كنوني سوريه بگذارند.

عضومجلس سوريه خاطرنشان كرد: اين حادثه در ميدان اموييها نزديك ساختمان راديو و تلويزيون و ساختمان فرمانده ستاد كل ارتش اتفاق افتاد كه تعدادي از غير نظاميان آسيب ديده اند و اين حادثه ادامه حملات تروريستي  گروه هاي مسلح است كه برخي كشورهاي خارجي از آنها حمايت مي كنند.

وي در ادامه درخواست امير قطر در نشست مجمع عمومي سازمان ملل مبني بر اعزام نيروهاي عربي و نظامي براي مداخله در سوريه را تقبيح كرد و گفت: مردم سوريه از امير قطر انتظار دارند فرمانده نيروهاي بازدارنده عرب را خود بر عهده بگيرد تا واكنش مردم و ارتش سوريه را ببيند.

شحاده افزود: اين سخنان بيانگرناتواني و ضعف آنان است زيرا در اجراي همه طرح هاي ضد سوري شكست خورده اند و هم اكنون نيز مانند ابتدا، خواهان مداخله بيگانگان هستند.

وي با بيان اين كه آنها به خوبي مي دانند مداخله بيگانگان مشكلات زيادي براي منطقه به وجود خواهد آورد، افزود: هدف آنها از مداخله كشورهاي خارجي، كشتار بيشتر مردم و جنگ و خون ريزي است.

شحاده گفت: قطر و عربستان به خاطر حمايت مالي مستقيم از گروه هاي مسلح تروريستي و ارسال سلاح براي آنها و اعزام تكفيري ها، اولين و آخرين مسئول ريخته شدن هر قطره خون مردم سوريه هستند.

AM - 26 - 08:42

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها