ناکامی عملیات پیشروی ارتش سعودی در جیزان و عسیر

پنج‌شنبه 15 شهريور 1397 - 20:21

ستاد اطلاعات جنگ یمن تصاویری از ناکام گذاشتن چندین عملیات پیشروی ارتش سعودی در نزدیکی ارتفاعات الشبکه استان جیزان و در غرب منطقه مجازه استان عسیر منتشر کرد.

العالم - یمن 

این تصاویر همچنین لحظۀ انهدام 2 فروند خودروی نظامی را در پایگاه های المناره و الحماد استان نجران نشان می دهد. این تصاویر همچنین نشان می دهد که چند خودروی زرهی آمریکایی در شمال شهر الدریهمی استان حدیده منهدم شد و آتش گرفت و عملیات پیشروی مزدوران سعودی به سوی شهر الوازعیه استان تعز نیز ناکام ماند.

درگیری ها در استان جیزان ادامه دارد که این درگیری ها با پیشروی ارتش سعودی به سوی ارتفاعات الشبکه شدت و حدت بیشتری یافته است.

درگیری ها در استان عسیر نیز با شدت و حدت ادامه دارد و پیشروی ارتش سعودی در غرب منطقه مجازه ناکام ماند.

اجساد پراکندۀ نظامیان و مزدوران سعودی در استان های جیزان و عسیر نشان می دهد که دشمن سعودی چه تلفات سنگینی را متحمل شده است. تصاویر منتشره نشان می دهد که تعدادی از نظامیان و مزدوران سعودی نیز در حملات نیروهای یمنی زخمی شده اند و یک خودروی نظامی در پایگاه نظامی الحماد منهدم شد و کاملاً در آتش سوخت. انفجار چندین بمب نیز باعث هلاکت تعدادی از نظامیان سعودی شد. تصاویری که ستاد اطلاعات جنگ منتشر کرد، نشان می دهد که نظامیان سعودی اجسادی را جابجا می کنند و بالگردهای دشمن بر فراز آنها پرواز می کند.  

اصابت یک موشک هدایت شونده به یک فروند تانک سعودی در پایگاه المناره استان نجران نیز این تانک را به خاکستر تبدیل کرد و باعث هلاکت سرنشینان آن شد.
انفجار چندین بمب در مسیر خودروهای زرهی آمریکایی نیروهای اماراتی در استان حدیده در غرب یمن نیز برخی از این خودروها را به خاکستر تبدیل کرد و باعث انهدام برخی دیگر شد.

دشمن سعودی و مزدورانش در درگیری های سنگین شهر الوازعیه استان تعز نیز متحمل تلفات و خسارات سنگینی شدند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها