افشای جزئیات کمک های "اسرائیل" به تروریست های سوریه توسط روزنامه های این رژیم

افشای جزئیات کمک های
جمعه 16 شهريور 1397 - 13:31

روزنامه "جروزالم پست"، چاپ رژیم صهیونیستی با انتشار گزارشی از کمک مالی و تسلیحاتی این رژیم به تروریست ها در ارتفاعات جولان در سوریه، جنجال به پا کرد.

العالم - سوریه

در این گزارش آمده است ارتش رژیم اشغالگر در چارچوب عملیاتی موسوم به "همسایه خوب"، مبالغ قابل توجهی کمک مالی و تسلیحاتی و مهمات در اختیار عناصر افراطی سوریه در ارتفاعات جولان قرار داده است. این رژیم در قالب این عملیات به طور منظم سلاح های سبک و مهمات و نیز مبلغ قابل توجهی پول برای خرید اسلحه بیشتر به تروریست های سوریه کمک کرده است.

بر اساس این گزارش که به زبان انگلیسی در این روزنامه اسرائیلی منتظر شده است این عملیات در سال 2016 آغاز شده است و در این مدت این رژیم بیش از 1524 تن غذا، 250 تن لباس، 947 لیتر سوخت، 21 موتور برق و 24900 مورد از انواع تجهیزات پزشکی و دارو به تروریست ها کمک کرد. این در حالی است که بشار اسد پیشتر درباره این موضوع بارها هشدار داده بود.

در این گزارش همچنین تصریح شده است که بشار اسد، رئیس جمهور سوریه پیشتر اعلام کرده بود که ارتش سوریه سلاح هایی را از تروریست ها کشف کرده است که روی آنها علائم و نوشته های اسرائیلی حک شده است و این خود ثابت می کند که این سلاح ها از رژیم اسرائیل به دست تروریست ها رسیده است.

البته این گزارش بلافاصله حذف شد اما مجله "فورین پالیسی" گزارشی با همین مضمون منتشر کرد.

پربیننده ترین خبرها