حکیم حمله به سرکنسولگری ایران را به شدت محکوم کرد

حکیم حمله به سرکنسولگری ایران را به شدت محکوم کرد
شنبه 17 شهريور 1397 - 06:43

سید عمار حکیم رهبر جریان حکمت ملی عراق تعرض به سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در بصره و سایر مراکز و دفاتر حزبی و دولتی را بشدت محکوم کرد.

العالم - عراق

حکیم جمعه شب در بیانیه‌ای نسبت به حوادث اخیر بصره ابراز نگرانی کرد و گفت که اکنون کشور در سراشیبی خطرناکی قرار دارد که نیازمند تأمل و دقت نظر واقعگرایانه است.
وی با اعلام مجدد حمایت از حقوق برگزار کنندگان تظاهرات مسالمت آمیز اظهار داشته است: تظاهرات مسالمت‌آمیز از جانب قانون اساسی تأیید شده و خواهان حقوق مشروع و ارائه خدمات به شهروندان است.
رهبر جریان حکمت ملی در ادامه بیانیه خود با محکوم کردن تلاش‌ها برای به انحراف کشیدن مسیر تظاهرات و سوق دادن آن به سمت تخریب و آتش زدن عامدانه اموال عمومی، نمایندگی‌ها و کنسولگری‌ها از جمله کنسولگری‌ جمهوری اسلامی ایران از سوی افراد نفوذی، تصریح کرده است: مرجعیت عالی عراق در خطبه‌های اخیر نماز جمعه تخریب و آتش زدن اموال عمومی و خصوصی را غیرشرعی و غیرقانونی دانسته‌اند.
حکیم در پایان این بیانیه تاکید کرده است: جریان حکمت ملی از همگان می‌خواهد که بر دیدگاه‌ محافل دینی و اجتماعی، سیاستمداران، چهره‌های برتر عشایر و فرهیختگان استان بصره تکیه کنند تا اوضاع را مهار کرده و اجازه پیشرفت شرایط به سمتی را ندهند که پایان خوشی دربرنخواهد داشت

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها