معاون وزیر خارجه انگلیس حادثه اهواز را تسلیت گفت

معاون وزیر خارجه انگلیس حادثه اهواز را تسلیت گفت
شنبه 31 شهريور 1397 - 17:34

معاون وزیر امور خارجه انگلیس با انتشار پیامی در توییتر نوشت: عمیق ترین تسلیت خود را به مردم ایران در پی حمله شهر اهواز ابلاغ می کنیم.

العالم ـ اروپا

الیستر برت افزود: فکر ما همراه خانواده قربانیان و آنهایی است که مجروح شده اند.
پیش از او، "راب ماکر" سفیر انگلیس در ایران نیز با انتشار پیامی در توییتر حادثه تروریستی اهواز را تکان دهنده خواند و افزوده بود: تروریسم در هرکجا که رخ می دهد بایستی محکوم شود.
وی همچنین به قربانیان این حادثه تسلیت گفت.
به گزارش ایرنا، یک گروه مسلح تروریستی که ظاهرا وابسته به گروهک تجزیه طلب الاحواز بوده است، روز شنبه در جریان رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در اهواز پس از پوشیدن لباس مبدل سپاه و بسیج به مردم و جایگاه مسئولان و فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی حمله کردند که به شهادت و مجروح شدن شماری از شرکت کنندگان در رژه منجر شد.
گفته می شود تا این لحظه تعداد شهدای حادثه تروریستی صبح روز شنبه در اهواز به 29 نفر رسیده است و احتمال افزایش این تعداد نیز به دلیل وخامت حال مجروحان وجود دارد.
همچنین 57 نفر نیز در این حادثه تروریستی زخمی شده اند که به بیمارستانهای مختلف اهواز منتقل شده و تحت درمان قرار گرفته اند.
در جریان این اقدام چهار عامل این حادثه تروریستی کشته،یا زخمی و دستگیر شدند.
در همین حال وزیر امور خارجه ایران در توئیتر نوشت: جمهوری اسلامی ایران حامیان منطقه ای تروریسم و اربابان آمریکایی آنها را مسئول حمله در اهواز می داند. ایران برای دفاع از جان ایرانیان پاسخی سریع و قاطع به تروریست ها می دهد.

پربیننده ترین خبرها