رئیس اجرایی دولت افغانستان حمله تروریستی اهواز را محکوم کرد

رئیس اجرایی دولت افغانستان حمله تروریستی اهواز را محکوم کرد
شنبه 31 شهريور 1397 - 23:00

«عبدالله عبدالله » رئیس اجرایی دولت وحدت ملی افغانستان با انتشار پیامی حمله تروریستی روز شنبه اهواز را محکوم کرد.

العالم ـ آسیا

وی در صفحه اجتماعی خود نوشت، حمله تروریستی در شهر اهواز و جان باختن شماری از شهروندان بی گناه به ویژه کودکان و زنان موجب تالم خاطر و تاسف شدید شده است.
وی افزود، تروریست ها با این جنایت بزرگ بار دیگر دشمنی و عداوت شان را با ملت های منطقه آشکار ساختند و در این لحظه دشوار خود را در غم و اندوه ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران شریک می دانیم.
عبدالله یادآور شده است که مردم افغانستان که سال هاست مورد هدف گروه های تروریستی و هراس افکن جهانی قرار دارند بیشتر از هر ملت و کشوری دیگری درد و مصیبت ناشی از این حوادث را درک می کنند.
رئیس اجرایی دولت افغانستان تصریح کرده است که این حمله بار دیگر ضرورت همبستگی و کار مشترک در مبارزه با تروریسم را برجسته ترمی سازد.
غنی به نمایندگی از مردم و حکومت افغانستان حمله تروریستان را محکوم کرده و برای درگذشتگان بهشت برین، برای زخمی ها شفای عاجل و برای خانواده های قربانیان و ملت ایران صبر از خداوند مسئلت کرده است.
به گزارش ایرنا، یک گروه مسلح تروریستی که ظاهرا وابسته به گروهک تجزیه طلب 'الاحواز' بوده است امروز (شنبه) در جریان رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در اهواز با پوشیدن لباس مبدل سپاه و بسیج به مردم و جایگاه مسئولان، فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی حمله کردند.
معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان گفت: تا کنون 25 نفر در این حادثه تروریستی شهید و 60 نفر مجروح شده اند که به بیمارستانهای مختلف اهواز منتقل شده و تحت درمان قرار گرفته اند.

پربیننده ترین خبرها