واکنش ها به توییت ترامپ در باره دوست داشتنی خواندن روحانی

واکنش ها به توییت ترامپ در باره دوست داشتنی خواندن روحانی
جمعه 6 مهر 1397 - 08:57

با گذشت تنها چند روز از توئیت ترامپ که روحانی را فردی دوست داشتنی می داند، موجی از واکنش های متفاوت کاربران در فضای مجازی منتشر شده است.

العالم ـ آمریکا

خبرگزاری اسپوتنیک گزارش داده، در حالی که روسای جمهور دو کشور ایران و آمریکا در این هفته در هشتاد و سومین نشست مجمع عمومی سالانه ی سازمان ملل شرکت کردند، دونالد ترامپ چهل و پنجمین رئیس ایالات متحده آمریکا روز سه شنبه ٢٥ سپتامبر یک روز قبل از برگزاری سخنرانی خود و روحانی در حساب توئیتری خود نوشت:"علیرغم درخواست ها، برنامه ای برای دیدار با حسن روحانی رئیس جمهور ایران ندارم. شاید روزی در آینده. مطمئن هستم که او مردی ست دوست داشتنی."

اما وی از اینکه درخواست ها از سوی چه کسانی بوده سخنی به میان نیاورد. 
در پی انتشار این توئیت روحانی نیز در مصاحبه ای گفت:" که او نیز برنامه ای برای نشست و دیدار با ترامپ ندارد و هیچ درخواستی از سوی ایران در این زمینه مطرح نشده است و به طور طبیعی اگر کسی مایل به دیدار و گفتگو و پیشرفت در رابطه است، آن فرد از ابزار تحریم و تهدید استفاده نمی کند و همه قدرتش را علیه یک کشور دیگر به کار نمی گیرد. و نیز اعتقاد داریم، در نهایت شاید راه بهتری جز گفت و گو وجود ندارد."

بعلاوه کاربران بسیار زیادی در شبکه های اجتماعی نظرات خود را به اشتراک گذاشتند، شماری از کاربران ترامپ را فردی زیرک معرفی کرده اند که با سیاست های زیرکانه اش خود را به اهدافش نزدیک می کند، آنها گفته اند اگرچه ترامپ حرف خود را غیرمستقیم بیان کرد اما برنامه ای برای دیدار با روحانی خواهد داشت.

تعدادی از کاربران از ملاقات های پنهانی میان دو کشور گفته و پا را فراتر گذاشته و خاطرنشان کرده اند که نتیجه ی این ملاقات ها در آینده نزدیک نمایان می شود. گروهی نیز دولت آمریکا را مورد خطاب قرار دادند که راه درستی پیش نگرفته، کشوری که مدعی حقوق بشر است چگونه بر قول خود نماند و تنها این مردم ایران هستند که متحمل ضرر می شوند. نظر گروهی دیگر نیز بر اینست که چگونه می شود کسی را هم تروریست دانست هم دوست داشتنی، در ویژگی های شخصیتی ترامپ ثبات رفتاری وجود ندارد و او را متخصص جنگ روانی خواندند.

پربیننده ترین خبرها