رئیس مجلس ملی پاکستان حمله تروریستی اهواز را محکوم کرد

رئیس مجلس ملی پاکستان حمله تروریستی اهواز را محکوم کرد
جمعه 6 مهر 1397 - 09:30

رئیس مجلس ملی پاکستان با تسلیت کشته و زخمی شدن جمعی از مردم در حمله تروریستی شهر اهواز، آن را به شدت محکوم کرد.

العالم ـ آسیا

«اسد قیصر» در پیام تسلیت خود به «علی لاریجانی» رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پارلمان ملی و نمایندگان مجلس ملی پاکستان به نمایندگی از مردم این کشور، با اعلام همدردی با خانواده قربانیان این حمله تروریستی در این روزهای سخت و غم انگیز در کنار مردم و دولت جمهوری اسلامی ایران ایستاده اند.
رییس مجلس ملی پاکستان گفت: مجلس ملی پاکستان این حمله بزدلانه تروریستی را که باعث شد تعداد قابل توجهی از انسانهای بیگناه جان خود را از دست بدهند به شدت محکوم می کند.
اسد قیصر در ادامه پیام تسلیت خود خاطرنشان کرد، مجلس ملی پاکستان و مردم این کشور با تسلیت به خانواده های داغدیده که عزیزان خود را از دست دادند، برای علو درجات شهدا دعا می کنند.
وی از لاریجانی خواست پیام تسلیت نمایندگان مجلس ملی پاکستان را به خانواده قربانیان این حمله تروریستی در شهر اهواز ابلاغ کند.
رئیس مجلس ملی پاکستان تصریح کرد: معتقدیم این حملات کور و تروریستی، همه انسان های آزاده و امت اسلامی را هدف قرار داده است.
وی در پیام خود به همتای ایرانی با بیان اینکه پاکستان در یک دهه اخیر شاهد حملات تروریستی و خونین بوده است، افزود: دولت و ملت پاکستان نیز برای مبارزه و ریشه کنی تروریسم در جهت احیای ثبات و امنیت عزم خود را جزم کرده است.
قیصر اطمینان داد ملت پاکستان در کنار برادران و خواهران ایرانی و داغدیده که از این حادثه غم انگیز به شدت شوکه شده اند، ایستاده است.
در حمله تروریستهای تکفیری به محل رژه نیروهای مسلح در سالروز دفاع مقدس در شهر اهواز دستکم 25 تن کشته و 60 تن زخمی شدند. 

پربیننده ترین خبرها