انتقام موشکی ایران از تروریست های آرمیده در بیخ گوش آمریکایی ها

انتقام موشکی ایران از تروریست های آرمیده در بیخ گوش آمریکایی ها
دوشنبه 9 مهر 1397 - 10:27

به دنبال حمله تروریستی 31 شهریور ماه 1397 به رژه نیروهای مسلح درهفته دفاع مقدس و شهید و زخمی شدن شماری از زنان، کودکان و نظامیان رژه رونده، مقامات کشورمان وعده انتقام و گوشمالی سخت به عاملان تروریستی این حادثه و کشورهای حامی آنان را دادند.

العالم ـ گزارش

بالاخره موعد انتقام سخت از تروریست ها و زهر چشم از کشورهای منطقه ای و فرامنطقه ای حامی آنها فرار رسید و صبح دم دوشنبه 9 مهرماه 1397 غرش موشک های سپاه خواب صبحگاهی را از چشمان تروریست های تجزیه طلب "الاحوازیه" که در نزدیکی پایگاه آمریکا در سوریه لانه کرده بودند، ربود.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (دوشنبه) از حمله موشکی به مقر سرکردگان جنایت تروریستی اهواز در شرق فرات در کشور سوریه با استفاده از چندین فروند موشک بالستیک زمین به زمین و هلاکت شمار زیادی از تروریست های تکفیری خبر داد.

در حادثه تروریستی اهواز، پنج عضو گروهک تروریستی و تجزیه طلب موسوم به الاحوازیه روز شنبه 31 شهریورماه با پوشش مبدل نظامی به مردم و جایگاه مسئولان و فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی حمله کردند که 25 تن شامل زنان و کودکان شهید و 69 نفر دیگر نیز مجروح شدند.

اگر چه به دنبال وقوع حمله تروریستی اهواز بیش از 35 کشور و شمار زیادی از مقامات کشورهای جهان، گروه ها و شخصیت های مختلف، حادثه تروریستی اهواز را محکوم و با مردم ایران ابراز همدردی کردند، اما آمریکا و دو همپیان منطقه ای آن شامل عربستان و امارات از محکوم کردن این حملات تروریستی خودداری کردند.

در این بین امارات پا را فراتر گذاشت و عبدالله عبدالخالق مشاور سابق محمد بن زاید ولی‌عهد امارت ابوظبی و شخصیت دانشگاهی این کشور پس از حمله تروریستی اهواز در صفحه توئیتر خود، از این حمله استقبال و خاطرنشان کرد، انتقال درگیری‌ها به عمق خاک ایران، گزینه‌ای بود که پیش از این اعلام شده بود و در مراحل بعدی نیز [اینگونه حملات] افزایش خواهد یافت.

از شواهد و اتفاقات رخ داده پیداست که آمریکا و ایادی آن درمنطقه درحال پیاده سازی نقشه های شوم تروریستی به همراه جنگ تجاری و رسانه ای علیه کشورمان هستند که بی شک با هوشیاری و اقدام به موقع سیاسی، امنیتی و نظامی تیرآنان به سنگ خواهد خورد و مکر آنان به خودشان بازخواهد گشت.

به دنبال اقدام تروریستی دراهواز مقامات کشورمان وعده گوشمالی و انتقام سخت به تروریست ها و ایادی آنان دادند و تاکید کردند که عاملان این حادثه تروریستی منتظر انتقام سخت باشند.

گوشمالی سختی به عوامل بزدل حادثه تلخ اهواز خواهیم داد

دو روز پس از حادثه تروریستی اهواز، رهبر معظم انقلاب روز دوشنبه (2 مهر ماه 1397) در دیدار جمعی از ورزشکاران مدال آور و غرور آفرین کشورمان در بارزی های آسیایی 2018 جارکارتا تصریح کردند: "بر اساس گزارشها این کار بزدلانه حمله به افراد بی‌دفاع کار همان افرادی است که هر جا در سوریه و عراق گرفتار می‌شوند، امریکایی‌ها نجاتشان می‌دهند و دستشان در جیب سعودی و امارات عربی است."

رهبر انقلاب اسلامی دربخشی از سخنانشان تأکید کردند: "مطمئناً گوشمالی سختی به عوامل این اقدام خواهیم داد."

پاسخی سریع و قاطع به تروریست ها می دهیم

محمد جواد ظریف وزیر خارجه کشورمان نیز در واکنش به حادثه تروریستی اهواز، متحدان منطقه ای آمریکا را مسئول این حمله تروریستی اعلام کرد و در صفحه توئیتر خود نوشت: جمهوری اسلامی ایران حامیان منطقه ای تروریسم و اربابان آمریکایی آنها را مسئول حمله در اهواز می داند. ایران برای دفاع از جان ایرانیان پاسخی سریع و قاطع به تروریست ها می دهد.

عاملان حادثه تروریستی اهواز منتظر انتقام سخت باشند

وزیر دفاع نیز با اشاره به اینکه عاملان حادثه تروریستی اهواز منتظر انتقام سخت رزمندگان جان بر کف انقلاب اسلامی باشند گفت: امروز هر قدر نیاز باشد در حوزه دفاعی اقدامات لازم را انجام می‌دهیم.

امیر سرتیپ امیر حاتمی در همایش دفاع مقدس شهرستان شهریار در مورد حادثه تروریستی اهواز تأکید کرد: پشتیبانان و همراهان حادثه تروریستی اهواز در همان چند روز اول دستگیر شدند اما به آنهایی که در محل تصمیم‌گیری نشسته‌اند و از دور از تروریست‌ها پشتیبانی کردند می‌گوییم که تقاص خون شهدا را پس می‌گیریم و حتما منتظر انتقام سخت رزمندگان جان بر کف انقلاب اسلامی باشند.

حاتمی عنوان کرد: به دشمنان می‌گوییم که ملت ایران همیشه هوشیار و بیدار بوده و هستند و کارهای کوردلانه‌ای همچون حادثه تروریستی اهواز که با هدف ضربه به انسجام مردم رخ داد، سبب شد که مردم بیش از گذشته منسجم باشند و واکنش‌های مردم و آن جمعیتی که برای تشییع شهدای اهواز آمده‌ بودند پاسخ کوبنده‌ای به دشمنان بود.

اقدام تروریستی اهواز واقعیت عریان حامیان تروریستها را نشان داد

امیردریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان صبح چهارشنبه/ 4 مهرماه/  در نخستین نشست دبیران و مشاوران امنیت ملی کشورهای منطقه با عنوان «گفتگوی امنیتی منطقه ای» اقدام تروریستی اخیر در شهر اهواز توسط یک گروهک وابسته به بیگانگان را نشان دهنده تلاش سازمان یافته جریان تروریسم و حامیان آنها برای ایجاد ناامنی بیان کرد.

وی ضمن محکوم کردن این اقدام ضد انسانی اظهار داشت: این حادثه تروریستی بار دیگر معضل برخورد دوگانه برخی از مدعیان دروغین مبارزه با تروریسم را به تصویر کشاند و واقعیت عریان پشتیبانان و حامیان تروریستها را که حتی حاضر به محکوم کردن این جنایت نیز نشدند در معرض نگاه جهانیان قرار داد.

انتقام خون شهدای اهواز را می‌گیریم/"امارات و عربستان" تحمل تیغ انتقام ما را ندارند

سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، روزجمعه/ ۶ مهر 1397/  طی سخنانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه تهران، خطاب به سران عربستان و امارات گفت: اگر از خطوط قرمزمان عبور کنید، قطعاً از خطوط قرمز شما عبور خواهیم کرد و می‌دانید قدرت ملّت ایران، وقتی به صحنه عمل می‌آید چه طوفانی به‌پا می‌کند.

جانشین فرمانده کل سپاه  با اشاره به حادثه تروریستی اهواز، خاطرنشان کرد،  رژیم امارات و عربستان سعودی، صحنه‌گردان اصلی شرارت‌های امنیتی در برخی مناطق کشورمان هستند، آن‌ها آروزی انتقال ناامنی به درون سرزمین‌مان را دارند و ما به آن‌ها می‌گوییم که شما هرگز در توسعه تنش و منازعه با جمهوری اسلامی ایران به هیچ موفقیتی نخواهید رسید.

سلامی خطاب به عربستان سعودی و امارات گفت: دست از شرارت و توطئه بردارید. شما شکست پذیر هستید. درون کاخ‌های شیسشه‌ای نشسته‌اید و نمی‌توانید تیغ انتقام ملّت ایران را تحمل کنید. ما خویشتنداری کرده‌ایم و نجابت انقلابی به خرج داده‌ایم، امّا اگر از خطوط قرمان عبور کنید، قطعاً از خطوط قرمز شما عبور خواهیم کرد و می‌دانید قدرت ملّت ایران، وقتی به صحنه عمل می‌آید چه طوفانی به‌پا می‌کند. پس آرام باشید و مداخله نکنید؛ بلندپروازی‌های منطقه‌ای شما همه جا شما را با شکست مواجهه کرده است.

آماج موشک های بالستیک و پهپادهای رزمی بر سر تروریست ها

در عملیات موشکی و پهپادی انتقام جویانه علیه تروریست های حادثه اخیر اهواز، که با نام "ضربت محرم" و با رمز مقدس" یا حسین( ع)" انجام شد ، تعداد 6 فروند موشک بالستیک میان برد از پایگاه های موشکی نیروی هوا فضای سپاه در غرب کشور شلیک و تروریست ها از فاصله 570 کیلومتری هدف ضربات مهلک و مرگبار قرار گرفتند. پس از حملات موشکی متعاقبا 7 فروند پهپاد رزمی این نیرو مواضع و مقرهای تجمع و پشتیبانی تروریست های مزدور استکبار جهانی را بمباران کردند.

بر اساس اطلاعات و گزارشهای دقیق دریافتی، در این عملیات تعدادی از سرکردگان و عناصر موثر جنایت اخیر  تروریست ها به هلاکت رسیده و یا مجروح شده اند، همچنین زیرساخت های آمادی و انبار ذخیره مهمات آنان منهدم گردید.

سپاه با انتشار اطلاعیه ای همچنین اعلام کرد که جمع بندی و رهگیری شواهد و قراين جنایت اخیر اهواز، فرزندان ملت ایران را به مقر تروریست ها در شرق سوریه که توسط امریکا هدایت و پشتیبانی شده و در راستای اهداف شیطانی تروریسم دولتی کاخ سفید و منافع رژیم صهیونیستی و ارتجاع منطقه عمل می کند، رسانید و سپس با طراحی و برنامه ریزی دقیق اطلاعاتی و میدانی، نقاط تعیین شده، آماج موشک های نقطه زن قرار گرفت.

پس از حادثه تروریستی اهواز مقامات مختلف کشورمان بارها اعلام کرده بودند که تروریست ها با حمایت ایادی منطقه ای و آمریکا دست به چنین جنایتی زده اند و به زودی انتقام سختی از آنها خواهیم گرفت. حالا با هدف گرفتن مقر تروریست ها در آن سوی مرزها که گفته می شود در نزدیکی پایگاه نظامی آمریکا در البوکمال در خاک سوریه صورت گرفته است، این وعده تحقق یافته تا حساب کار دست جنایتکاران و حامیان منطقه ای و فرامنطقه ای انها بیاید.

احمد نیکنام

پربیننده ترین خبرها