مقصران حادثه اهواز در سطح ستادکل پیگیری می‌شوند

مقصران حادثه اهواز در سطح ستادکل پیگیری می‌شوند
سه شنبه 10 مهر 1397 - 13:05

نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: مقصران حادثه تروریستی اهواز در حال شناسایی هستند و پس از جمع‌بندی و گزارش نهایی، گزارش آن به اطلاع عموم خواهد رسید.

العالم - ایران

همایون یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه غیرعلنی امروز (سه‌شنبه) پارلمان در جمع خبرنگاران با تشریح نشست غیرعلنی امروز خانه ملت در خصوص حادثه تروریستی اهواز اظهار داشت: امروز مجلس شورای اسلامی با دعوت از مسئولان کشوری و لشگری و کلیه مقامات مسئول جلسه غیرعلنی در خصوص مسائل مختلف استان خوزستان برگزار کرد. 

وی افزود: در جلسه امروز از وزارت اطلاعات و وزارت کشور حضور داشتند همچنین مسئولان نظامی و انتظامی هم گزارشاتی در این خصوص ارائه دادند. 

نماینده مردم اهواز ادامه داد: در کنار آن نمایندگان مجلس و نمایندگان خوزستان نقطه نظرات خود را ارائه کردند. 

یوسفی بر همین اساس اضافه کرد:‌ مقرر شد موضوعات مختلف پیگیری جدی شود و گزارش نهایی در این خصوص تهیه شود. 

وی همچنین عنوان کرد: ما باید بگوییم خوزستان همیشه فرزند خلف ایران خواهد بود و هیچگاه از ناحیه خوزستان مشکلی برای این کشور به وجود نیامده و  در آینده هم نخواهد آمد. 

یوسفی با اشاره به اینکه خوزستان آینه تمام‌نمای این کشور است و مردم خوزستان و مردم ایران در مقابل دشمنان صف واحد دارند.

نماینده مردم اهواز همچنین خاطرنشان کرد: مردم خوزستان و مردم ایران در مقابل دشمنان صف واحدی دارند و تروریست‌ها هیچ‌گونه عقبه اجتماعی ندارند. 

یوسفی بر همین اساس اضافه کرد: به هر حال به نظر می‌رسد وقوع چنین حوادثی باعث انسجام بیشتر مردم و پربارتر شدن درخت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌شود. 

نماینده مردم اهواز ادامه داد: به همان دلایلی که دشمن در ابتدای جنگ،‌ خوزستان را به عنوان نقطه هدف انتخاب کرد، به نظر می‌رسد به همان دلایل باز هم به عنوان نقطه هدف انتخاب شده و لازمه آن این است که همه ارکان نظام شامل دولت و مجلس در کنار مردم خوزستان باشند. 

وی بر همین اساس اضافه کرد: امیدواریم به واسطه اقتداری که نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های بین‌المللی دارد، از وقوع حوادث این چنینی در کشور جلوگیری شود. 

یوسفی در پاسخ به این سؤال که آیا مشخص شده است که مقصر اصلی حادثه  تروریستی اهواز چه کسی است، گفت: این موضوع در حال بررسی است و در سطح ستاد کل نیروهای مسلح و همچنین دولت و وزارت کشور این موضوع بررسی می‌شود و نتیجه آن به اطلاع مردم خواهد رسید. 

وی همچنین در پاسخ به این سؤال که آیا امکان دارد که مقصر داخلی در خصوص حمله تروریستی اهواز وجود داشته باشد، افزود: به هر حال مقامات مسئول باید این را پاسخ دهند، اما در هر صورت این مسئله ریشه خارجی داشته و ابعاد داخلی این موضوع هم در حال بررسی است و هم در سطح مجلس و هم دولت قرار است به نتایجی رسیده و آن را اعلام خواهیم کرد. 

پربیننده ترین خبرها