نقوی حسینی در گفتگو با العالم:

آل سعود تحمل نقد را ندارد/ عربستان با دلارهای نفتی کشورهای منطقه را بی ثبات می کند

آل سعود تحمل نقد را ندارد/ عربستان با دلارهای نفتی کشورهای منطقه را بی ثبات می کند
دوشنبه 16 مهر 1397 - 23:15

عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: مروز عربستان به عنوان یک دولت تروریست پرور و یک دولت سرکوبگر با دلارهای نفتی در همه کشورها فعالیت می کند و گروههای تروریستی نیز با پشتوانه آل سعود افراد را می ربایند و یا ترور می کنند.

العالم _ ایران / سیاسی

سید حسین نقوی حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با شبکه العالم در رابطه با سرنوشت جمال خاشقچی اظهارداشت: رژیم آل سعود یک رژیم غیر دموکراتیک، مستبد و قبیله ای است و اصلا مردم عربستان با برگه رای آشنایی ندارند و انتخابی انجام نمی دهند از همین رو متاسفانه هیچ بستری برای گفتمان اجتماعی، نقد و بررسی و مشارکت عمومی و اظهار نظر شخصی شهروندان ایجاد نمی کند.

وی افزود: آل سعود چیزی به عنوان حقوق شهروندی را به رسمیت نمی شناسد به همین جهت هر گروه مخالف و یا هر شخصیت منتقد یا هر گروه منتقدی را چه در داخل و چه در خارج در مقابل خودش ببیند با کشتار بی رحمانه و سرکوب بی رحمانه روبرو خواهد شد.

این نماینده مجلس ادامه داد: جمال خاشقچی روزنامه نگاری که الان با سرنوشت نا معلومی رو به رو شده نمونه همین سرکوب های دولت عربستان است. امروز عربستان به عنوان یک دولت تروریست پرور و یک دولت سرکوبگر با دلارهای نفتی در همه کشورها فعالیت می کند و گروههای تروریستی نیز با پشتوانه آل سعود افراد را می ربایند و یا ترور می کنند.

نقوی حسینی خاطرنشان کرد: آل سعود با اقدامات خود در منطقه در کشورهای دیگر هم بی ثباتی ایجاد می کند و عجیب اینکه عربستان عضو شورای حقوق بشر سازمان ملل نیز است و برای دیگر کشورها راستی ازمایی می کند .کشوری که الفبای حقوق بشر را هم نمی داند می خواهد حقوق بشر  را در دیگر کشورها راستی آزمایی کند .

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها