گلوله باران جوانان فلسطینی در شمال غزه

گلوله باران جوانان فلسطینی در شمال غزه
يکشنبه 22 مهر 1397 - 19:06

پهپادهای ارتش صهیونیستی عصر امروز (یکشنبه) محل تجمع جوانان فلسطینی را در شمال نوار غزه هدف قرار دادند.

العالم _ فلسطین اشغالی

هپادهای رژیم صهیونیستی عصر امروز (یکشنبه) تجمع گروهی از جوانان فلسطینی در شمال نوار غزه را که در حال پرواز دادن بادبادک‌های آتش‌زا بودند را هدف قرار دادند.

به نوشته خبرگزاری معا، بعد از ظهر امروز (یکشنبه) یک پهپاد در شرق نوار غزه در نزدیکی بیت حانون اقدام به شلیک یک فروند موشک به سمت تظاهرات کنندگان فلسطینی کرد که در پی آن یک فلسطینی زخمی شد.

عصر امروز نیز یک پهپاد شناسایی صهیونیستی تجمعی از جوانان فلسطینی را که مشغول به پرواز دراوردن بادبادک بودند را هدف قرار داد. همزمان پهپادهای شناسایی در مرکز غزه اردوگاه «البریج» را هدف قرار داد که تلفاتی در پی نداشت.

مجموع این حملات ساعاتی پس از آن انجام شد که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی جنبش حماس را تهدید کرد که در صورت ادامه یافتن تظاهرات به نوار غزه حمله نظامی خواهد کرد.

«آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز امروز مدعی شد که تل‌آویو به مرحله‌ای رسیده که باید ضربه‌ای سخت به حماس در نوار غزه وارد کند.

راهپیمایی‌ بازگشت از 30 مارس 2018 (10 فروردین 1397) در راستای تأکید بر حق بازگشت، اعتراض به محاصره غزه و نیز انتقال سفارت آمریکا به قدس، در مرز غزه با فلسطین اشغالی آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

گرچه تظاهرات‌کنندگان فلسطینی از ابتدای آغاز این تظاهرات بر ماهیت مسالمت آمیز آن تأکید کردند اما رژیم صهیونیستی برای متفرق کردن تظاهرات‌کنندگان از گلوله استفاده می‌کند و تا به امروز بیش از 200 فلسطینی در این راهپیمایی‌ها به شهادت رسیده‌اند و تعداد مجروحان بالای 21 هزار نفر است.

پربیننده ترین خبرها