جودو کار اسرائیلی هفتاد سال مبارزه را به تمسخر گرفت + فیلم

يکشنبه 6 آبان 1397 - 20:29

در رقابت های جودو در امارات پس ازانکه جودوکار اسرائیلی موفق به شکست رقیبان خود شد برسکوی قهرمانی ایستاد و در حالی که پرچم رژیم صهیونیستی افراشته می ش دسرود ملی اسرائیل زمزمه شد.

العالم _ فلسطین اشغالی

اقدام امارت در دعوت از تیم های ورزشی اسرائیل اگرچه مسبوق به سابقه است اما نواخته شدن سرود و افراشتن پرچم اسرائیل در یک کشور مسلمان در همان لحظات ابتدایی خشم افکار عمومی جهان اسلام را برانگیخت و فضای مجازی را مملو از نفرت نسبت به این اقدام دولت امارات کرد.

امارات در حالی از رابطه با اسرائیل به عنوان دشمن درجه یک جهان اسلام در قالب این اقدام استقبال کرده است که به باور تحلیلگران از دولت سعودی و شخص بن سلمان چراغ سبز دریافت کرده است. طی چند روز گذشته عمان از نتانیاهو در مسقط پذیرایی کرد و قطر میزبان تیم ژیمناستیک اسرائیل شد و همزمان اسرائیل با حمله به غزه مردم بی دفاع فلسطین را به خاک وخون کشید.

استقبال از تیم ورزشی اسرائیلی در شرایطی صورت می پذیرد که نزدیک به چهارسال از تهاجم سعودی-اماراتی به یمن می گذرد و تلخ ترین صفحه های تاریخ در قالب قتل، بمباران، تحمیل قحطی، بیماری و ... بر مردم یمن در خلال این سال ها ادامه دارد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها