سومین پیش گویی درباره نزدیک شدن به آخرالزمان!

سومین پیش گویی درباره نزدیک شدن به آخرالزمان!
چهارشنبه 16 آبان 1397 - 21:07

آخر الزمان نزدیک است. این پیش بینی متدینین یهودی است که می گویند سومین پیش گویی از پیش گویی های آخرالزمان در انجیل، به تحقق پیوسته است.

العالم گوناگون 

خبرگزاری روسی اسپوتنیک به نقل از شبکه روسی «زویزدا» نوشت: طبق ویدئویی که اخیراً منتشر شده، ما از افعی سخن می گوئیم که در امتداد دیوار المبکی (دیوار البراق) در قدس حرکت می کند.

این شبکه به نقل از روزنامه انگلیسی "The Sun" گزارش داد: به گفته شاهدان، در این پدیده، چیز بدی وجود ندارد، زیرا مار افعی به راحتی یک کبوتر را دنبال می کند،.در این حال، کارشناسان در کتاب مقدس یهودیان می گویند که این مار، سومین نشانه و دلیل بر نزدیک شدن به آخر الزمان است.

افزون برآن، هشدار دیگری برای پایان شدن به آخرالزمان وجود دارد، و آن ظاهر شدن ماهی های مرده در بحر المیت است که یک تصویربردار اسرائیلی توانست در ماه اکتبر از آن ها عکس بگیرد. بدین شکل بر اساس پیش گوئی حضرت حزقیال، بروز علائم و نشانه های زندگی در آب های مرده، خود نشانه ای بر پایان دنیا و آخر الزمان است.

پیشتر گفته شده بود که برای اولین بار از دو هزار سال پیش، گوساله قرمز رنگ در «اسرائیل» به دنیا آمد که بر اساس کتاب مقدس، هشداری برای نزدیک شدن به آخرالزمان بود و کارکنان معبد قدس به دقت از گوساله قرمز را مورد بررسی قرار دادند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها