اعتراض شدید کارگران کارخانه رنو به حضور مکرون

جمعه 18 آبان 1397 - 09:16

نماینده کارگران با اعتراضهای خود کام رئیس جمهور فرانسه را در کارخانه رنو تلخ کرد.

العالم - اروپا

روز گذشته روز مهمی برای شرکت خودروسازی رنو بود. مسئولان این شرکت با رایزنی های بسیار سرانجام توانستند امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه را به کارخانه بکشانند تا از نزدیک این کارخانه را ببیند. اما حضور مکرون در این کارخانه آنطور که رئیس جمهور فرانسه انتظارش را داشت، پیش نرفت. 

ساموئل بوووآ نماینده اتحادیه کارگران رنو در سخنانی در حضور مکرون گفت: قربان، ما اینجا جمع نشده ایم تا تئاتر بازی کنیم. ما اینجا هستیم تا موفق شویم. اما جناب رئیس جمهور! ما بدون شما هم موفق می شویم. کارکنانی که اینجا حضور دارند چهل سال است که اینجا کار کرده اند. آنها بدون شما موفق بوده اند. شما پول را از جیب کارگران درمی آورید. جناب مکرون ! شما پول را از جیب مستمری بگیران درمی آورید. اگر اینجا آمده اید تا نمایشی سیاسی به راه بیندازید ، کار دیگری است. آقای مکرون! به شما در اینجا خوشامد نمی گوییم. من بیست و هفت سال است که برای شرکت رنو کار می کنم. رنو حقوق مرا می دهد و نه شما آقای مکرون! 

مکرون که می دید فضای حضورش در کارخانه رنو تحت تاثیر این اعتراضها قرار گرفته است سعی کرد با قطع کردن سخنان این کارگر معترض و به شوخی گرفتن حرفهایش او را ساکت کند که این کارگر معترض در پاسخ گفت: اگر شما نزاکت داشته باشید به حرف من گوش می کنید. آیا من می توانم صحبت کنم؟ 

در اینجا کارگران برای این کارگر معترض دست زدند و مکرون هم به اجبار گفت بله حرفهایت را ادامه بده.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها