دروغ دستگاه تبلیغاتی سعودی و قطری

دروغ دستگاه تبلیغاتی سعودی و قطری
دوشنبه 8 آبان 1391 - 09:27

يک منبع رسانه‌اي خبرهاي شبکه‌هاي تلويزيوني العربيه سعودي و الجزيره قطر را درباره تسلط گروه‌هاي مسلح بر ساختمان اطلاعات نيروي هوايي ارتش سوريه در حلب و انفجار خودروي بمب گذاري شده در دانشکده افسري در دمشق را تکذيب کرد.

 به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، خبری که شبکه العربیه درباره تسلط گروه‌های تروریستی بر ساختمان اطلاعات نیروی هوایی در حلب و خبری که شبکه الجزیره درباره انفجار خودروی بمب گذاری شده در دانشکده افسری در دمشق منتشر کرد، کاملا دروغ است.

سانا افزود: این خبر‌ها در چارچوب دروغ‌پردازی و گمراه‌سازی این شبکه‌های فتنه‌گر صورت می‌گیرد که در ریختن خون سوری‌ها شریک جرم هستند.

شبکه‌های العربیه و الجزیره از آغاز مسئله سوریه همواره با انتشار خبرهای دروغ سعی دارند القا کنند که تروریست‌ها و شورشیان در سوریه مناطقی را تحت کنترل خود درآورده‌اند.

جنگ تبلیغاتی رسانه‌های سعودی و قطری علیه دولت سوریه در حالی صورت می گیرد که با گذشت بیست ماه از این وضع، تروریست‌ها نتوانسته‌اند پیشروی کنند و نیروهای ارتش سوریه شمار زیادی از آن‌ها را که مورد حمایت مالی و تسلیحاتی برخی از کشورهای عربی به ویژه قطر و عربستان سعودی هستند، به هلاکت رسانده و طرح‌های آن‌ها را ناکام گذاشته‌اند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها