وزیر کار تصادف کرد + فیلم

پنج‌شنبه 24 آبان 1397 - 16:56

شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ظهر پنجشنبه در بازدید از پروژه های استان گلستان دچار حادثه رانندگی شد.

العالم - فلسطین اشغالی

وزیر کار که همراه استاندار گلستان و خبرنگاران مشغول بازدید از پروژه های شرق گلستان بود هنگام بازگشت به گرگان در جاده غربی مرکز گلستان دچار حادثه رانندگی شد.

به گفته خبرنگاران حاضر در این حادثه شریعتمداری صدمه دیده است اما حال همراهان وی از جمله مناف هاشمی استاندار گلستان خوب است.

یک منبع موثق اطلاع داد محمد شریعتمداری و استاندار کرگان آسیبی ندیده‌اند و حادثه برای یکی از ماشین‌های دیگر کاروان تیم همراه رخ داده و تصادف صورت گرفته با ماشینی غیر از ماشین حامل وزیر و استاندار بوده است.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی که وزیر معین استان گلستان است در سفری یک روزه شامگاه چهارشنبه وارد گلستان شد.

در حادثه رانندگی در گرگان سه معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی آسیب دیدند و مصدومان به بیمارستان حکیم جرجانی منتقل شدند.

در سفر یک روزه وزیر تعاون به گلستان در مسیر بازدید وزیر یکی از خودروهای دچار سانحه تصادف شد.

در این سانحه تاج الدینی مدیرکل امور حقوق و پارلمانی مجلس، نوربخش رئیس سازمان تامین اجتماعی و حنیف مدیرکل امور استان های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مصدوم شدند.

به دلیل دیر رسیدن آمبولانس و نیروهای امدادی دو نفر از مصدومان این سانحه با ماشین تشریفات اتاق بازرگانی و صنایع و معادن گرگان به بیمارستان حکیم جرجانی گرگان منتقل شدند.

به گفته شاهدان عینی حال نوربخش وخیم اعلام شده است.

نخستین ویدئو از محل تصادف خودروی حامل نوربخش، رییس تامین اجتماعی در جریان سفر وزیر کار به استان گلستان را در بالای این خبر می توانید مشاهده کنید

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها