کرملین: روسیه در انتخابات آمریکا مداخله نکرده است

کرملین: روسیه در انتخابات آمریکا مداخله نکرده است
دوشنبه 28 آبان 1397 - 11:42

سخنگوی کرملین گفت که رئیس‌جمهور روسیه در جریان دیدار اخیر خود با معاون رئیس جمهور آمریکا به وی گفته که مسکو در انتخابات آمریکا مداخله نکرده است.

 

العالم - اروپا

«ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه به «مایک پنس» معاون رئیس‌جمهور آمریکا گفته است که روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2016 این کشور مداخله نداشته است.

شبکه خبری اینترفکس امروز دوشنبه با اعلام این خبر نوشت که پوتین و پنس در جریان ملاقات هفته گذشته در سنگاپور به این موضوع و دیدار آتی میان ترامپ و پوتین اشاره کرده‌اند. «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کرملین گفت که انتظار می‌رود که این دیدار در حاشیه نشست گروه  20 در آرژانتین که قرار است اواخر ماه جاری میلادی برگزار شود، صورت گیرد.

پسکوف گفته است: «پنس موضوع مداخله خارجی در انتخابات آمریکا را مطرح کرد اما پوتین به او گفت که دولت روسیه در این مورد اقدامی صورت نداده است ... و در روند هیچ انتخاباتی مداخله نمی‌کند.»

پس از برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2016 در آمریکا و به قدرت رسیدن «دونالد ترامپ»‌ در کاخ سفید، اتهاماتی علیه روسیه مبنی بر مداخله در روند برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا مطرح شد که البته مسکو بارها این اتهامات را بی‌اساس خوانده و این ادعاها را رد کرده است.

فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها