وفاق بحرین: تحریم انتخابات راهی دموکراتیک علیه فساد است

وفاق بحرین: تحریم انتخابات راهی دموکراتیک علیه فساد است
جمعه 2 آذر 1397 - 08:20

معاون دبیرکل جمعیت وفاق ملی اسلامی بحرین فراخوان تحریم انتخابات را راهی برای اعتراض دموکراتیک به منظور مقابله با فساد و سیاست های اشتباه توصیف کرد.

العالم - بحرین

به گزارش شبکه خبری العالم، شیخ حسین الدیهی در سخنانی پیش از برگزاری انتخابات فردا در بحرین گفت: فراخوان تحریم انتخابات روش جدیدی نیست بلکه راهی برای اعتراض دموکراتیک - حتی در کشورهای مترقی - به منظور مقابله با فساد و سیاست های اشتباه است.

وی با تبریک و تهنیت به مردم بحرین به خاطر استقامت و پایداری آنها، به بحران های چندین ساله این کشور اشاره کرد و از سیاست های رژیم بحرین و اقدام آن در نقض حقوق شهروندان بحرینی در سایه ناکامی های اقتصادی انتقاد کرد.

الشیخ الدیهی گفت: همه می دانند که انتخابات در بحرین صرفا یک نمایش است. در بحرین چیزی به نام دموکراسی یا پارلمان وجود ندارد بلکه هرچه هست، صرفا ناکامی است که با این نمایش انتخاباتی، ریشه دارتر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: همگان اتفاق نظر دارند که این انتخابات دستاوردی برای بحرین نخواهد داشت و مجالس تشکیل شده بر اساس برآینده این انتخابات نیز به جز فشار و محرومیت ارمغانی به همراه نخواهد داشت.

الشیخ الدیهی تاکید کرد: همه تحلیل ها نشان می دهد که پارلمان سال 2018 میلادی در بحرین در سایه بحران اقتصادی خفه کننده در این کشور بدتر از پارلمان های گذشته خواهد بود.

پربیننده ترین خبرها