نماینده پارلمان سوریه:

دیمیستورا همواره حامی دشمنان سوریه بوده اما ادعای بی طرفی می کند

دیمیستورا همواره حامی دشمنان سوریه بوده اما ادعای بی طرفی می کند
دوشنبه 5 آذر 1397 - 12:02

یک نماینده پارلمان سوری تاکید کرد که نماینده سازمان ملل در امور سوریه علی رغم اینکه همواره از دشمنان سوریه طرفداری می کرده است در تلاش است تا با تبلیغات رسانه ای، خود را بی طرف نشان دهد.

العالم-سوریه

"عمار اسد" نماینده پارلمان سوریه در گفتگو با اسپوتنیک اعلام کرد که "اسفان دیمیستورا" نماینده سازمان ملل در امور سوریه  در تمام دوران ماموریت خودش در پرونده سوریه همواره طرفدار دشمنان این کشور بوده است.

وی در ادامه به اظهارات دیمیستورا اشاره کرد که اعلام کرده بود در نهایت ماه نوامبر(ماه میلادی جاری) از سمت خود کناره گیری خواهد کرد و خاطرنشان کرد: دی میستورا در حالی از ماموریت خود در سوریه کناره گیری خواهد کرد که در کنار آن دست به تبلیغات رسانه ای گسترده ای می زند و اعلام می کند که ماموریت وی در سوریه دستاورد بزرگی به عنوان آغاز فعالیت کمیته قانون گذاری سوریه داشته است، در صورتی که در واقع چنین نبوده و این کمیته با همت دولت سوریه آغاز به کار کرده است.

الاسد تاکید کرد که دی میستورا در تمام مدت ماموریتش در پرونده سوریه از دشمنان دمشق طرفداری و حمایت می کرد و هم اکنون با استفاده از رسانه ها تلاش دارد که با ادعای بی طرفی در پرونده سوریه از سمت خود کناره گیری کند.

وی بار دیگر بر حمایت آمریکا از تروریست ها در سوریه تاکید کرد که آمریکا از تحقق خواسته های خود در سوریه ناکام مانده و از این امر بسیار ناخشنود است و تلاش می کند تا در مسیر اتخاذ راهکارهای سیاسی برای حل بحران سوریه مانع تراشی کند.

پربیننده ترین خبرها