بازدید وزیر دفاع از مراکز نظامی منطقه آزاد کیش

بازدید وزیر دفاع از مراکز نظامی منطقه آزاد کیش
دوشنبه 5 آذر 1397 - 11:24

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح که برای افتتاح نمایشگاه هوایی و هوانوردی کیش به منطقه آزاد کیش سفر کرده است از مراکز نظامی و انتظامی این منطقه بازدید کرد.

العالم _ ایران / سیاسی

امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح که برای افتتاح نمایشگاه هوایی کیش به جزیره کیش سفر کرده است، امروز دوشنبه 5 آذر ماه با حضور در پایگاه پدافند هوایی ارتش، فرماندهی دریابانی، فرماندهی انتظامی جزیره، مرکز فرماندهی کنترل و شناسایی دریایی نیروی دریایی سپاه، از نزدیک در جریان فعالیت ها و خدمات نیروهای نظامی و انتظامی نیروهای مسلح منطقه قرار گرفت.

در این بازدیدها هر یک از فرماندهان گزارشی از اقدامات نظامی و انتظامی خود در استقرار نظم و امنیت ارائه کردند.

امیر حاتمی در این بازدیدها با قدردانی از خدمات ارزشمند نیروهای مسلح منطقه، گفت: جزیره کیش از لحاظ اهمیت نخستین منطقه آزاد کشور است که پنجره ای بسوی اقتصاد آزاد وهمچنین به دلیل طبیعت زیبای خدادادی آن مقصد گردشگری کشوراست و ان شاء الله در آینده نزدیک به منطقه گردشگری حلال جهان  تبدیل خواهد شد  و از این بابت حفظ و ارتقاء امنیت آن از اهمیت بالایی برخوردار است و تلاش خواهیم کرد  توسعه آن پایدار و همه جانبه شود.

وزیر دفاع در ادامه این بازدید با حضور در شناور دریابانی نیروی انتظامی جزیره کیش در آبهای منطقه حضور یافت و با گشت دریایی از نزدیک در جریان فعالیت های دریابانی قرار گرفت.

گفتنی است که نهمین نمایشگاه هوایی و هوانوردی کیش از ۵  تا ۸ آذر با حضور وزیر دفاع و جمعی از مقامات لشکری و کشوری در جزیره کیش برگزار خواهد شد و جنگنده هایی از نیروی هوایی ارتش، سپاه، کشور روسیه و لتونی به اجرای نمایش پروازی خواهند پرداخت.

پربیننده ترین خبرها