جلالی خبر داد؛

دستور لاریجانی به مرکز پژوهش‌ها برای تدوین طرح اصلاح قانون منع بکارگیری بازنشستگان

دستور لاریجانی به مرکز پژوهش‌ها برای تدوین طرح اصلاح قانون منع بکارگیری بازنشستگان
سه شنبه 13 آذر 1397 - 16:17

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس از دستور علی لاریجانی به این مرکز برای تدوین طرح اصلاح قانون منع بکارگیری بازنشستگان در پی فرمایشات امروز رهبر معظم انقلاب خبر داد.

العالم - ایران / سیاسی

کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش های مجلس با بیان اینکه در پی فرمایشات امروز مقام معظم رهبری در درس خارج فقه در مورد قانون منع بکارگیری بازنشستگان علی لاریجانی ملاحظات معظم له برای اصلاح قانون را به بنده به عنوان رئیس مرکز پژوهش های مجلس اعلام کردند، گفت: بر این اساس مقرر شد با همکاری جمعی از نمایندگان، کارشناسان، پژوهشگران و معاون قوانین مجلس طرحی را جهت اصلاح قانون مطابق با نظر مقام معظم رهبری تدوین و آماده کنیم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از معظم له برای اظهار محبت نسبت به اصل قانون تشکر و سپاسگزاری می‌کنیم، افزود: ایشان قانون را امری لازم و ضروری جهت اینکه جوانان و نیروهای تازه نفس جدید وارد عرصه مدیریتی کشور شوند دانستند ضمن اینکه ایشان فرمودند که این قانون باید به طور کامل اجرا شده و نباید معطل بماند و تاکنون نیز به خوبی اجرا شده است.

رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: بنابراین ما بررسی نکات و ملاحظاتی که مقام معظم رهبری داشتند را هر چه سریع تر در دستور کار گروه کارشناسی قرار می دهیم و ان شاء الله آن را به مجلس و کمیسیون تخصصی ارائه خواهیم کرد.

فارس

پربیننده ترین خبرها